28 Aralık 2016 Çarşamba

2016 Favori Makyaj Ürünleri

 Herkese merhaba,
2016'nın son blog yazısında bu yıl içinde aldığım ve severek kullandığım ürünleri bir araya getirdim. Aslında bu sene önceki yıllara nazaran daha az kozmetik ürünü aldım. Mümkün olduğunca ihtiyacım olanları almayı tercih ettim. Giyim alışverişine biraz daha ağırlık verdiğim bir sene oldu. Kozmetik alırken genelde daha uygun fiyatlı ürünleri seçtim. Ve performans açısından gayet memnun kaldım. Bu yazıda yer alan ürünlerin bazılarını daha önce detaylıca yazmıştım. Yazmadıklarımı ise bu yazıyı düzenlerken farkettim:) En kısa sürede onlarıda bloga ekleyeceğimi belirterek ürünlere geçiyorum.
 

İşte karşınızda hem uygun fiyatlı hem de oldukça severek kullandığım kozmetikler.
Öncelikle  H&M'nin ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Zira hiçbir beklenti içinde olmadan öylesine aldığım ürünler daha sonra makyajımda en çok kullandığım kozmetikler arasına girdiler.

 Mesela Hot Pink krem allığı rahatlıkla önerebileceğim bir ürün. Rengi, doğal duruşu, yapısı ve uygun fiyatıyla kullandığım allıklar içersinde en üstlerde yer alıyor. Detaylı yazısı şurada.
 
Noomi dudak parlatıcısını kasa sırasında beklerken görüp almıştım. Nefis çilekli ciklet kokusuyla ve yapış yapış olmayan çok şeker bir üründü. Devamını buradan okuyabilirsiniz.


 H&M'nin onlarca renk ojesi var. Ben ise konfetili böyle tatlı bir pembe ojesini almıştım. Genelde bunu küçük serçe yada yüzük parmağıma uyguluyorum. Fiyatı 5 TL.


Bu sene kozmetik ürünler içinde en sevdiğim ürün NYX Heat tekli farı oldu. Kalıcılığı, renginin hoşluğu vs. anlatmakla bitmez. Çok sevdiğimden hemen yazısını yazmışım. Okumak için şuraya ışınlanabilirsiniz;)
 Henüz yazısını yazmadığım bir ürün olan MaX Factor Midnight Mauve tam kışa uygun bir tonda ruj. Fiyatı 40 TL civarı ama indirimlerde benim gibi yarı fiyatına almanız mümkün.
Lancome La Vie Est Belle parfümü Boyner'den set haline almıştım. Ama size yeni çıkan bir parfüm önerebilirim. Michael Kors Wonderlust parfümü bu sene denediğim ve kokusuna hayran kaldığım bir parfüm oldu. Lancome'ı henüz yeni aldığımdan üstüne bir parfüm alışverişi daha yapmak istemedim. Her iki parfümde çok hoş. Arayışta olanlara öneriyorum;)


Makyaj yardımcılarınıda es geçmek istemedim. 2016'da aldığım severek kullandığım 3 güzel ürün. Pembe siyahlı olan yine bir HM fırçası. Ufacık tefecik ama çok marifetli. Kahverengi göz kalemiyle birlikte yazdığım yazısı burada...
Ecotools makyaj fırçalarından alıpta memnun kalmadığım tek bir ürün olmadı. Tam göz fırçası da farı çok güzel uyguluyor. Detaylar için tık tık.
Rossmann'dan aldığım For Your Beauty mini makyaj süngerlerini her makyajımda kullanıyorum. Göz çevresine kapatıcı uygulamada çok başarılı. Onunda yazısını yazdım burada tabiki.

Herşey bir yana 2017'nin 2016'da yaşanılan tüm olumsuzlukları olumluya çevireceğimiz bir yıl olmasını diliyorum. Hepinize önce sağlık, huzur ve mutluluk dolu güzel bir yıl diliyorum...
Sevgilerle

 Facebook      Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. Nyx farın ve Hm krem allığın rengine bayıldım. Mutlaka bakacağım. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...