20 Aralık 2016 Salı

Yves Rocher Makyaj Süngeri

yves rocher makyaj süngeri, yves rocher makeup sponge, makeup sponge, makyaj sungeri, makyaj süngeri
 Merhabalar,
Bu seneyi bitirmemize az bir zaman kaldı. Bende bu yıl içinde aldığım ürünleri sene bitmeden yorumlamaya çalışıyorum. Sırada Yves Rocher'in makyaj süngeri var. Bu ürünü bir kaç kez makyajımda kullandım. Bakalım memnun kalmışmıyım ;)


Genelde fondöteni parmaklarımla uyguluyorum. Doğal bir görünüm verdiği ve Beauty Blender'a muadil gösterildiğinden bu süngeri denemek istedim. Bilmeyenler için kısaca nasıl uygulacağınızı anlatıp yorumlarıma geçiyorum. 
Süngeri iyice şişene kadar suyun altında tutup sonra sıkarak fazla suyu alıyoruz. Ardından bir kağıt havlu veya peçete yardımıyla üstünde kalan ıslaklığı kurutuyoruz. Artık sünger makyaj yapmaya hazır hale geliyor.

yves rocher makyaj süngeri, yves rocher makeup sponge, makeup sponge, makyaj sungeri, makyaj süngeri

Fondöten kullanırken ürünü her yere eşit miktarda güzelce yayıyor. Sivri kısmı özellikle göz çevresine kapatıcı uygulamaya yardımcı oluyor. Bu denediğim ikinci makyaj süngeri. Seneler önce Eklips'in mor süngerini kullanmıştım. Ancak çok ürün emdiği ve çabucak yırtıldığı için memnun kalmamıştım.
Bu ise çok aşırı olmasada sünger olduğu için haliyle yine biraz ürün emdiğini söyleyeyim. Ancak önceki süngerde oluğu kadar değil. Likit fondöten açısınan yorumlamam gerekirse (krem ürünler için bir şey diyemeyeceğim zira sadece likit fondöten kullanıyorum) bence doğal ve güzel bir ten makyajına yardımcı oluyor. Bu bakımdan tavsiye edebileceğim bir ürün. Likit kapatıcı uygulama başarısını baya beğendim diyebilirim. Ürünleri güzel uyguluyor. Krem kapatıcı ve krem allıklarda ise o kadar iyi sonuç alamadım.


Olumsuz yönlerine gelecek olursak...
Maalesef üçüncü kez yıkarken sünger çatladı. Hem de oldukça dikkatli yıkamama rağmen. Haliyle elinizdeki bir sünger ve çok dayanıklı olması ne kadar mümkün tartışılır. Zaten sünger olduğu için senelerce kullanmakta hijyenik açıdan mümkün değil. Bunu aklınızda tutup ona göre almayı tercih edebilirsiniz. Fiyatı uygun olduğu için bir kaç ayda bir alıp kullanıp atmak mantıklı olabilir.
 Yıkarken beyaz sabun ve bebek şampuanı kullanıyorum. Tertemiz oluyor. 
Eğer makyajınızı süngeri uygulamak istiyorsanız bunu önerebilirim. Fiyat performans açısından iyi bir ürün. Ancak dediğim gibi çatlayabileceğini ve belirli bir süre sonra ürünü yenilemeniz gerekeceğini unutmayın.
Şimdilik benden bu kadar, sonraki yazıda görüşmek üzere:)
 Fiyatı: 14TL
 Facebook      Twitter     Instagram

4 yorum:

  1. Ben de bu yenilerinden 2 tane aldim ama henuz acmadim paketi. Kotu olmus catlamasi ya uzuldum. Oncekini cok seviyodum ben demek farklilik var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu ilk kez kullandım. Önceki nasıldı bilmiyorum ama biraz çatladı diye atmayacağım tabi:) İdare edene kadar kullanırım. Umarım seninkiler çatlamaz canım ;)

      Sil
    2. Digerini cok uzun sure kullandim ben. Hatta hemen hemen 1 sene diyebilirim sadece gozenekleri genisledi. Yirtilma deforme olmadi. Hatta yenilerini alinca kestim snapte de paylasmistim o zaman. Hic vir sey yoktu icinde. Tertemizdi

      Sil
    3. O zaman bende eskiden alsaymışım keşke. Hatta stoklasaymışım:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...