31 Mart 2017 Cuma

Maybelline Master Camo - Kamuflaj Paleti

maybelline master camo, camouflage palette, correct kit, kamuflaj paleti, correcteur, concealer, yeşil renk düzenleyici, sivilce gizleyici, sivilce kapatıcı, kapatıcı paleti, highlight, aydınlatıcı,

Merhaba,
Bugün blogda olan konuğumuz nicedir aklımda olan bir ürün Maybelline Master Camo kamuflaj paleti. Beklentimi karşılar mı karşılamaz mı emin olamamıştım. O yüzden indirimdeyken almak istedim. Zira işe yaramayacak bir ürüne 48TL vermek içime oturacaktı. Geçenlerde Gratis'te indirimde görünce kalan son paleti almış oldum. Bu paletin kullanım amacı makyaj öncesinde uygulayarak leke, sivilce izleri vb. kusurları kapatmak ve renk eşitsizliklerini gidermek.

maybelline master camo, camouflage palette, correct kit, kamuflaj paleti, correcteur, concealer, yeşil renk düzenleyici, sivilce gizleyici, sivilce kapatıcı, kapatıcı paleti, highlight, aydınlatıcı,

Öncelikle paletin nasıl kullanıldığından biraz bahsedeyim.

1.Eşitle/Correct Cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olur. 
Yeşil renk: Gözle görülür bir şekilde kırmızılıkların görünümünü azaltır.
Sarı renk: Cildinizi aydınlatır.
2. Gizle/Conceal Cilt kusurlarını ve göz altındaki morlukları gizlemeye yardımcı olur. Cilde en uygun tonu yaratmak için renkler karıştırılabilir.
3. Aydınlat/Highlight Cildi ve göz bölgesini aydınlatmaya, yüz hatlarını ortaya çıkarmaya yardımcı olur. Elmacık kemiklerine, burun kemiğine, kaş kavisine uygulanabilir.



 Yapıları kremsi ve oldukça kolay uygulanıyorlar. Highlight hariç tümü mat yapıda. İçinde yer alan mini fırçası baya kullanışlı.
Benim bu paleti alma sebebim en başta sivilceleri ve lekeleri kapatmaktı. Çok fazla sivilce problemim yok ama tek bir tanesi bile insanı rahatsız etmeye yetiyor. Makyaj videolarında gördüğüm baya ileri derecede sivilce problemi olanların bu tarz eşitleyici ürünlerle kapatıp harika makyajlar yapıyorlardı. O hevesle bu paleti aldım :)

Ve gerçekten işe yaradı. Cildimi makyaja hazırladıktan sonra (temizleme/nemlendirme/makyaj bazı) fırçasıyla yeşil olanı ufak ufak sivilce ve kızarıklık olan yerlere uyguladım. Orta kısımda koyu renkte olan kapatıcıyı ise göz altıma parmağımla uyguladım. Daha sonra bir sünger yardımıyla fondöteni uyguladım. Kesinlikle çok daha güzel bir makyaj elde ettim. Sivilce veya sivilce izleri hiç belli olmadı. Bu küçük ve orta büyüklükte sivilceler için geçerli onu belirteyim. 
Aydınlatıcı kısmınıda çok sevdim. Elmacık kemiği ve kaş kemiğinde kullandım. Çok yoğun değil hafif bir parlaklık veriyor. Tam benlik kesinlikle.
Sırf yeşil bölümü için bile alabileceğim bir üründü. Ancak bence kapatıcı ve aydınlatıcı kısımlarıda gayet güzel. Çok memnun kaldım. Özellikle sivilcelerini kapatmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim. 

 Facebook     Twitter     Instagram

5 yorum:

  1. çok merak ediyordum bu ürünü :) almakla almamak arasındaydım artık alacağım öyleyseee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim. İyi ki almışım diyorum şimdi :)

      Sil
  2. şu an elimde sleek var yeni onu deneyeceğim ama bunun da iyi olduğunu duymuştum güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derdime derman oldu diyebilirim:) Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Yüzde çok kalmayan bi ürün tazelemeniz gerekebilir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...