12 Temmuz 2017 Çarşamba

İndirimli Giyim / Aksesuar Alışverişi

Merhaba, 
Sezon indirimlerinde bulduklarımı ürünler tükenmeden sizlerle paylaşmak istedim. Belki beğendikleriniz varsa mağazalarda bulabilirsiniz. 
Öncelikle ilk kez Boner'den online alışveriş yaptım. İki günde elime ulaştı. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu.

david jones, çanta, bag, bag lovers, david jones bag, pink bag, summer bag, yeni sezon çanta, yazlık çanta, hasır çanta

David Jones markasından daha öncede ufak bir çanta almıştım. Bu çantayı Boyner'de gördüğümde çok beğenmiştim. Ama henüz indirime girmemişti. Neyse ki indirimde yakalayabildim. İndirim sayesinde 179TL olan bu çantayı 107TL'ye almış oldum.

etek, roman etek, roman, kırmızı etek, skirt, red skirt, yeni sezon etek, roman yeni sezon, indirim,
Daha sonra Roman mağazasında bu eteği gördüm. Belden oturan pamuklu kumaştan uzun bir etek. Özellikle zayıf olanları mutlu edecek şekilde kabarık duruyor. İndirimle 199TL'den 120'ye düşmüştü.

zara gömlek, zara shirt, siyah bluz, black blouse, blouse, bluz, zara bluz, zara indirim, zara sale,
Zara'da yine kalabalık, yine uzun kuyruklar vardı. Bende kabine bir kaç parça giysiyle girdim. En yakışan bu olduğu için bunu aldım. Fiyatı 89TL'den 40'a düşmüştü.


Son olarak Six'de gördüğüm bu yüzüğü 9TL'ye aldım.
Benden bu kadar. Siz neler aldınız indirimlerden. Paylaşırsanız memnun olurum;)
  Facebook     Twitter     Instagram

6 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın , çanta çok şık özellikle :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ben bir daha david jones markasından çanta almam. Aldığım çantalar 1 sene sonra yıprandı ve boyaları döküldü. umarım sende böyle bir durum söz konusu olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım malesef çantalarda dökülme sorununu başka markalarda da yaşadım. Ancak bunun alt kısmı hasır gibi olduğundan sorun yaşamayacağımı umuyorum. Birde farkettiğim birşey çantaların uzun süre dolapta kapalı ve havasız kalması dökülmelere sebep olabiliyor. Dışarda tutmak veya sık sık havalandırmak daha uzun süre kullanmaya yardımcı oluyor. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  3. Harika şeyler almışsın bayıldım :)

    Bu arada takipteyim. Beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...