19 Şubat 2018 Pazartesi

İndirimli Giyim Alışverişi

Merhaba,
Bildiğiniz gibi Ocak - Şubat ayı giyimde sezon indirimlerinin olduğu dönemdir. Özellikle kışlık giyim ihtiyaçlarını uygun fiyatlara almak mümkün oluyor. Bu sene aklımda bir şey almak yoktu. Özellikle kışlık kıyafetlerim yeterince var. Ancak özel bir gece için kıyafet kombinlemek istedim ama bir türlü istediğim gibi olmadı. Hazır indirim varken belki aklımdaki parçalara benzer birşeyler bulurum umuduyla Nişantaşı'na gittim. Önce Zara'ya girdim. İnanılmaz bir kalabalık vardı. O günü fotoğrafladım. Yazının sonunda paylaşacağım. Zara'dan arkama bakmadan çıktıktan sonra Teşvikiye Caddesi'ni arşınlamaya başladım. Bir yandan çanta arıyorum bir yandan indirimli mağazaları geziyorum. İpekyol mağazasında %70 indirimi görünce bir bakayım dedim.

ipekyol, indirim, kazak indirim, ipekyol kazak, ipekyol triko, siyah kazak, indirimli alışveriş,

İndirimli kıyafetlere bakarken bu trikoyu gördüm. Denedim baya yakıştı. Fiyatı 260'dan 80'e düşmüştü.
Giyim olayını halledince çanta aramaya başladım. Deri ceketle kombinleyeceğim taşlı tuşlu abiye olmayan bir gece çantası aradım. Bulmak düşündüğümden çok daha zormuş.

abiye olmayan gece çantası, gece çantası, çanta, bag, night bag, nişantaşı alışveriş
O cadde üzerinde bir kaç mağaza gezdikten sonra bu çantayı buldum. İçine çok fazla şey koymak mümkün olmasa da bu tarz bir çantaya ihtiyacım olduğundan almak istedim. İndirimi yoktu. Biraz dil döktükten sonra 150'den 130'a indirebildim. 
 ...
Gelelim Zara mağazasında gördüklerime...


İndirimin ilk günlerinde gittiğimde durum böyleydi. Nişantaşı'nda normalde girişte olan kasa bölümünü alt kata indirmişlerdi. Zaten aynı katta olsaydı muhtemelen kuyruk mağazaya sığmaz caddeye çıkardı:) Alt katta hal böyleyken beğendiğim iki parça giysi için mağazada dolana dolana dönen bu kasa kuyruğuna kesinlikle giremezdim. 
Son yıllarda indirim dönemlerinde özellikle Zara'da inanılmaz bir yoğunluk yaşanıyor. İnanın orda çalışanlara üzülüyorum. Kıyafetleri katlayıp aldıysam yine katlayıp bırakıyorum. Her mazağazada böyle yaparım. Kimse benim dağıttığım bir şeyi toplamak zorunda değil. Ama mağazalarda insanlıktan çıkan davranışlar sergileniyor. Gerçekten ayıp. Bu konuya dikkat etmek lazım. Hem internet mağazasından da alışveriş yapmak mümkün. Ben genelde indirim öncesi mağazaları gezip hatta çok beğendiklerimi deniyorum ve indirim tarihi yakınsa mağazadan bedeni seçip siteden almayı tercih ediyorum. O gün sitede gördüğüm ama yakından incelediğimde kumaşını yada duruşunu beğenmediklerimde oldu. Yani sırf siteden görmekle de olmuyor. Kumaşa bir dokunmak lazım. 
Sonraki yazıda görüşmek üzere, herkese güzel bir hafta dilerim :)

  Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...