25 Mart 2018 Pazar

Mini Alışveriş ve Mağaza Turu

Merhaba,
Bu sakin pazar gününde bloga bir yazı ekleyeyim dedim. Hem aldıklarım mağazalarda bitmeden paylaşmak istedim. Hem de mini bir mağaza turu yapmış oluruz. 
Öncelikle aldıklarımdan başlayayım. 
English Home ''Ofiste Kadın'' temalı ürünler çıkarmış. Bende böyle cicili şeylere olan zaafımla dayanamadım bir kaç parça alışveriş yaptım. Kendimi durdurmasam daha da alırdım kesin :)

english home ofis, english home, organizer, organize, ofis malzemesi, dosya,ofis

İlk olarak üç bölmeli bu şirin organizeri ve puantiyeli dosyayı aldım. Bu kutuları farklı şekilde kullanmak mümkün. Mesela bölmeleri çıkarıp içine makyaj fırçaları yerleştirilebilir.

 Dekor olarakta çok cici duruyor. Bu seride kalemler, alışveriş listesi defteri vb. bir çok ürün mevcut.

english home ofiste kadın, english home, organizer, organize, ofis malzemesi, dosya,
 Bir de bu pembe dosyayı aldım. İçini fotoğraflayamadım ancak bölüm bölüm ayrılmış olduğundan kronolojik olarak arşivlemek istediğiniz belgeler, faturalar vs. için kullanıp düzenleyebilirsiniz. Benim çok işime yaradı. 
Daha sonra D&R mağazalarını gezerken sevimli kupalar arasında Snoppy'i gördüm. Orda takıldım kaldım tabiki. 
snoopy bardak, snoopy, kup bardak, snoopy gift, snoopy cup, snoopy bardak, çizgi film bardak,
Hadi gelelim mağaza turuna. Aslında öyle dalgın gezinen biriyim ki o an aklıma fotoğraf çekmek gelmiyor. Ama bu sefer özellikle çekeceğim dedim ve beğendiğim bir kaç parçayı çektim. Bakalım neler bulmuşum;)

zara yeni sezon, zara new season, zara siyah tül, etnik tül yelek, zara tül yelek,
 Zara yeni sezonda çok fazla etnik parçaya yer vermiş. Bazıları fazla işlemeli geldi bana. Ancak bu parça baya hoşuma gitti. Mankenin üzerinde denim pantolonla kombinlenmiş görünce ne kadar şık durmuş dedim. Bu parçaya aklımda uygun bir kombin hazırlayıp alabilirim diye düşünüyorum. Kısacası aklım kaldı yani :)
 
forever new ceket, tüvit ceket, tuvit ceket, forever new ceket, forever new yeni sezon, forever new new season, forever new blazer, blazer, new season blazer
Forever New'da kıyafet olarak bu tüvit ceketi beğendim. Şık davetlerde özel gecelerde giyilebilir. Benim buna oldukça benzeyen yine aynı markaya ait bir ceketim var. Alalı birkaç sene oluyor. İster kotlarla ister daha şık kıyafetlerle herşeyle yakışıyor. Ceket giymeyi seviyorum ancak her bahar küresel ısınmanın azizliğine uğrayıp aniden kavurucu yaz sıcağına geçtiğimiz için bir türlü istediğim kadar giyemiyorum. Umarım bu sene baharı daha normal yaşarız. Bu arada mağazada rose gold renginde çok güzel takılar gördüm. Bileklikler, küpeler ve saatler. Fakat fotoğraflamayı unuttum. O renkte aksesuar arayışında olanlar varsa bakabilirler.

dr gozluk kutusu, gozluk kutusu, sevimli gözlük kutusu, sunglass box, glass box,

 D&R'da gördüklerim arasında bu gözlük kutuları hoşuma gitti. Ancak fiyatı biraz fazla geldi.


Bloggerların olmazsa olmazı haline gelen Light Box ın fiyatıda aynıydı. İki satırlı olduğu için bana oldukça küçük buldum.

nişantaşı mabel, mabel çikolatası, mabel, mabel çikolata,
Gezmeler tozmalar böyle geçti. Son olarak Nişantaşı'nda Mabel'in vitrininde yer alan iştah açıcı çikolatalar ve baharın en güzel yanı rengarenk çiçeklerle veda ediyorum.

Güzel bir hafta dilerim...

  Facebook     Twitter     Instagram



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...