22 Mayıs 2018 Salı

Cilt Bakımı ve Kozmetik Alışverişleri

Merhaba,
Bir süredir bloga yeni yazı ekleyemedim. Benim için biraz koşturmacalı bir dönem oldu. Bu arada biriken alışverişlerimi toplu halde sizinle paylaşmak istedim. Kimisini çoktan denedim ve fikir sahibi oldum. Fırsatım olursa ayrı ayrı yorumlarım ancak ilk izlenimlerimi de belirtmeden geçmeyeceğim;)
Son aldıklarımdan eskiye doğru neler aldığıma bakalım.
 
sephora, origins ginzing, origins jel nemlendirici, origins ginzing energy,

Daha önce Sephora'da incelediğim ve yorumlarını okuduğum Origins'in nemlendiricisini ani bir kararla alıverdim. Ürün yağ içermediği için sivilce sorunu olan ciltlerde de kullanılabiliyor. Jel yapıda oldukça hafif bir nemlendirici. Cilt bakım rutinime ekledim bile.Bir süre kullandıktan sonra yorumlayacağım.
Fiyat: 30ml  60 TL


Bu arada hazır ürün almışken Sephora satış görevlisinden tester istedim. Kendisi sağolsun bu minik kutuya bir miktar Origins'in aktif kömür maskesinden sıkıp verdi. Gözenek sıkılaştırma ve siyah noktaları önlediği söyleniyor. Deneyip göreceğiz.
 Alışveriş sonrası görevli isterseniz size kart çıkaralım dedi. Böylece Sephora White kartı çıkartmış oldum.


 Geçtiğimiz aylarda iki dudak ürünü aldım. Ve bu ikisi üst üste uygulanınca çok hoş bir renk ortaya çıkıyor. İlki Flormar'ın Silk Matte serisinden 04 Daisy. Fotoğrafta rengini iyi yansıtamasam da ilerde ayrıca fotoğraflayacağım.
flormar silk matte daisy, flormar silk matte, silk matte ruj,
İkinci dudak ürünü ise Rimmel London markasının Oh My Gloss! - Snog dudak parlatıcısını aldım. Rengine aşık oldum. Elim hep buna gidiyor. Bütün bir yaz benimle olacak bu güzellik:)
immel london oh my gloss snop, rimmel london lipgloss, lipgloss, rimmel london dudak parlatıcısı, dudak parlatıcısı

Geçtiğimiz ay Antalya'ya gitme fırsatım oldu. Öncesinde biraz ihtiyaç alışverişi yaptım.

watsons alışverişi, sebamed clear face sabunu, sivilce sabunu, eda taşpınar bronz yağı, cosmed control jeli, nyc eyeshadows, far paleti,
Sebamed sabunum bitmek üzereydi yenisini aldım. Cildi en güzel temizleyen ürünlerden biri diyebilirim. Cosmed'in Control Jeli'ni sivilceleri çabuk kuruturum ümidiyle aldım. Bakalım etkisi nasıl olacak.
NYC dörtlü far paleti tatilde çantaya atmalık. Hem gündüz hem gece makyajına uygun diye düşündüm. Evdeki paletleri bavula koymaya kıyamadım açıkcası:) 
Eda Taşpınar bronzlaşma yağını çok merak ediyordum. Tatilde bu ürünü kullandım. Yakında yorumlayacağım. Benim gibi beyaz tenli olanlar (ki brozlaşmayıp sadece kızaranlar oluyoruz) düzenli uygularsa bir kaç ton bronzlaşmak mümkün olabiliyor. Detayları daha sonra paylaşacağım;)
Le Petit Marseillais şeftali kokulu sabununa tek kelimeyle bayıldım. Enfes bir kokusu var. Bir hafta boyunca otelde bunu kullandım. Bitirdim bile:)
Fiyatlar
Sebamed Sabun indirimli 17,90
Eda Taşpınar Bronz yağı Seyahat boyu 15 TL
NYC Far paleti 12 TL
Cosmed Jel İndirimli 27,50
Watsons Mendiller 4 TL
L. P. Marseillais Sabun 2,95

  Facebook     Twitter     Instagram

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan Eda taşpınar bronzlaştırıcı yağı merak ediyorum ben de deneyeceğim bu yaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ben bir kaç gün boyunca denedim. Yazısı gelecek yakında;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...