13 Ekim 2019 Pazar

Bath and Body Works Love Sunshine Vücut Scrub

bath and body works body scrub, bbw body scrub, en iyi vucut temizleme urunu, body scrub, love sunshine, body care
Merhaba,
Bugün çok sevdiğim, uzun süre aradığım bulamadığım ve bulunca da mutluluktan uçtuğum bir üründen bahsedeceğim. 
Kendisi Bath and Body Works (BBW) markasının vücut scrubı. Seneler evvel İstinye Park mağazasından bunun nerdeyse birebir aynısı ama ambalajı ve ismi farklı olan bir ürününü kullanmıştım. Bu üründen öyle memnun kalmıştım ki bitince yeniden almak istemiş ama aynısını bulamamıştım. 
Seneler sonra Ankara'da AnkaMall alışveriş merkezinde BBW mağazasında gezerken ve umutsuz gözlerle benzer bir ürünü ararken kasa da bunu gördüm. Rengi aynı önceden kullandığım ürün gibi turuncuydu. Açıp koklayınca işte bu dedim. Bu o :)
İsmi değişmişti, ambalajı değişmişti. Olsun hiç sorun değil. Şimdi etkilerini anlatayım da neden bu kadar sevindiğimi anlayabilesiniz.
 
bath and body works body scrub, bbw body scrub, en iyi vucut temizleme urunu, body scrub, love sunshine, body care
 Banyo vücut ürünlerinde temizlik hissi yarattığı için genellikle vücut sbaunu kullanıyorum. Ancak bu ürün her duşta yada banyoda kullanmak için değil de bir kaç günde bir yada haftalık banyo keyfinizde kullanabileceğiniz çok iyi arındıran bir vücut ürünü.
İçeriğindeki şeker peeling etkisi yaratıyor. Cildinizi öyle iyi temizliyor ki renginizde açılma olabiliyor. Bence bu sadece şekerle ilgili bir durum değil. Çünkü başka şekerli ürünler denememe rağmen hiç birinde böyle bir temizlik etkisi görememiştim.
bath and body works body scrub, bbw body scrub, en iyi vucut temizleme urunu, body scrub, love sunshine, body care
Vücuda ovalayarak uygulandıktan sonra durulanıyor. Ciltte hem arınmış hem de yumuşacık bir his bırakıyor. Enfes bir turunçgiller kokusu var. Asla kurutmuyor. Cilde pamuk gibi bir etkisi var.
 İndirimsiz fiyatı 179 TL'ydi. İndirimde 60 TL gibi bir fiyata almış oldum. Bence sonuna kadar bu fiyatı hak ediyor. Almak istenirse indirim döneminde bakmak daha iyi olur. 
Biraz daha uygun fiyatlı olsaydı (eskiden olduğu gibi) bir kaç tane alır stok yapardım. 
İndirimlerde ürün kovalayacağız anlaşılan:)
Sizinde buna benzer sevdiğiniz banyo ürünleriniz varsa bana yorum olarak yazabilirsiniz. 

Facebook     Twitter     Instagram

4 yorum:

  1. keşke caddedeki mağazaları kapanmasatdı şu anda bana çok uzak hiç bakamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da uzak malesef. Ayni dertten yakiniyorum.

      Sil
  2. Tanecikleri sık demek ki kuzu yoksa bende beğenmem kolay kolay. Bir gün beraber gitsek ya ankamallere :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...