14 Aralık 2019 Cumartesi

ZARA, İpekyol ve Mudo Alışverişi

Merhaba,
Yıl sonu indirimleri yavaş yavaş başlıyor. Bende rastgeldiğim ve beğendiğim bir kaç alışveriş yaptım. Size fikir vermesi açısından çok severek aldığım bu kıyafetleri paylaşayım dedim.  
 
zara kazak, zara kalpli kazak, zara, zara zara sweater, sweater, beyaz kazak, white sweater, zara beyaz kazak,

Öncelikle Zara'da bu güzelliğe rastladım. Görür görmez bayıldım. Bu bembeyaz kar tanesi gibi duran, omuzlarında incili kalpleri olan kazağa kayıtsız kalamadım.

 Bu kazağın siyah ve beyaz olmak üzere iki rengi vardı. Almadan önce tüylü olduğu için dökülme yapıyor mu diye kontrol ettim. Hafif çekiştirdim hiç dökülme yapmadı. Tüyler kıyafetlerinize bulaşmıyor. O sebeple rahatlıkla alınabilir.

ipekyol kaban, ipekyol, ipekyol kısa kaban, ipekyol indirim,

 İpekyol'da bir kaç kez gördüğüm modelini beğendiğim bu kabanı indirime girdiğinde aldım. Kabanın %50'si yün olduğu için gayet sıcak tutuyor. Bu renk hariç gri ve kırmızı renkleri vardı. Kırmızı çok albenili olsa da günlük kullanımda siyah her zaman avantaj olacağı için bunu seçtim.

mudo çanta, mudo, mudo suet çanta, çanta, bag, suet bag, mudo indirim,
Son olarak Mudo'da gezerken bu çantayı gördüm. İlk başta sırt çantası sandım ama omuz çantasıymış. İstenirse çapraz da takılıyor. Süet görünümlü bir çanta. Modelini çok beğendiğim için alıverdim. 
 Ben genelde %40 indirimli aldım. Yakında indirim oranları daha da artar. O zaman uygun fiyata bir şeyler bulmak mümkün olur. 
Başka alışverişlerde görüşmek üzere;)

Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...