25 Aralık 2012 Salı

DIY - Ne Var Ne Yok Zımbala

Zımbalı kıyafetler moda malumunuz. Çoğu markanın sonbahar koleksiyonlarında yer alan bu parçaları her mağazada görüşümde satın alma güdüsünden kurtulamadığımdan artık bir çözüm bulup hevesimi dindireyim istedim. Yolum Eminönüne düşünce Mercan bölgesinde yer alan, metal ve altın rengi zımba ve çivilerin mevcut olduğu dükkanlar gördüm. Gerçi perakende satan yer bulmak zor oldu. Çoğunlukla toptan satış yapıyorlar ama birinden rica edip bu zımbalara kavuşmuş oldum.
Zımbaların birkaç çeşidi var. Kimisi yapıştırıcıyla monte ediliyor kimisi de benim aldığım gibi tırnaklı oluyor. Böylece daha pratik bir şekilde yapıştırıcı vs ile uğraşmadan monteleme işlemine başlıyoruz. Öncelikle uyarmak istediğim bir konu var. Çok zevkli bir uğraşı ancak zımbaları kumaşa geçirdikten sonra tırnaklı kısımları içeri büküp kapatıyoruz. Bu işlem sırasında tırnaklarınıza dikkat etmeniz gerekiyor. Benimkiler monte ederken birkaç kez çizildi, kırıldı vs.
zımbalar
Açıkcası onlarca çeşit arasında baya kararsız kaldım en sonunda bu iki tip zımbayı satın aldım. Biri yassı diğeri sivri zımbaları kıyafetlerime monteledim.

İşte sonuçlar...
zımbalı giysiler

Bu sene Sonbahar sezonunda aldığım Bershka denim gömleğimde zımbalardan nasiplendi. Çok abartılı zımbalamak istemedim. Zaten kendinden zincir detayı vardı gömleğin bende üzerine zımba detayı eklemiş oldum.
zımbalı ceket, DIY
Batik'ten iki sene önce aldığım imitasyon deri ceketin yaka kısımlarına yassı olan zımbalardan monteledim. Tek yakasını yaptım diğeri duruyor. Hem tırnaklarım biraz düzelsin istedim. Hem de havalar baya soğuduğundan ceketi bahara kadar giymem mümkün olmayacak. O vakit gelinceye kadar zaten bitiririm diye düşündüm.
 Stradivarius kırmızı T-shirt'ün omuz kısımlarını zımbaladım. Şimdilik bu kadar ama daha çokkk zımba var. Yenilerini yaptıkça sizlerle de paylaşacağım.
 Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...