17 Şubat 2013 Pazar

Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Gündüz Kremi

nivea Q10 plus kırışık karşıtı gündüz kremi

Nivea'nın bu kremini bir kozmetikçide gezerken görevli elemanın bin bir övgüsü ısrarı ile almıştım. Normalde böyle ısrarlar beni inadıma almamaya iter. Ancak o vakitler gözenek sıkılaştırıcı ürün arayışında olduğumdan belki işe yarar düşüncesiyle almış bulundum. (Daha sonra Clinique gözenek küçültücü ürününü alıp denedim ve memnunda kaldım. Yazısı şurada .)

nivea Q10 plus anti wrinkle cream gündüz kremi
 Peki bu krem yukarıda yer alan özellikleri gerçekleştirebiliyor mu?
Vallahi bende bilmiyorum. Onu kullanana sormak lazım:)
Krem yüzümde sivilcelenme yaptığı için vaadettiği gözenekleri sıkılaştırma özelliğinin işe yarayıp yaramadığını gözlemleyemedim


Farklı zaman dilimlerinde yeniden denesemde sonuç aynıydı malesef. Ayrıca ziyan olmasın diye bari boynuma süreyim dedim. Orda da sivilcelenme oldu. Cildim Hassas/Karma yapıda ve daha öncede böyle sivilcelenme yapan ürünlerle karşılaştığım olmuştu. Yüzümde henüz bir kırışıklık yok o sebeple bu konuda da faydası olup olmadığınıda söyleyemiyorum.
Ben her ne kadar kullanmasamda başka cilt tipinde olanlara faydası olmuş olabilir. Şu an kullanmakta olduğum yüz kremini de en yakın zamanda bloga ekleyeceğimi belirteyim.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. boyunda bile sivilce yapıyorsa orada ciddi sorun var demektir. en iyisi el kremi yap, ben kullanamadığım kremleri öyle yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremi oldu bile. Başka çare kalmayınca...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...