22 Mayıs 2013 Çarşamba

Maybelline Ruj Velvet Beige

maybelline lipstick, ruj
Çok ekonomik bir fiyata aldığınız ruj favorileriniz arasına girebilir mi? Bilenler bilir en favori rujum olan MaX Factor Rosewood bile şu 5TL lik (%50 indirimli fiyatı) ruj kadar nemlendiremiyormuş. Onu anladım. Rengini yansıtmakta biraz zorlandım açıkcası. Herkesin dudak rengi birbirinden farklı olduğundan bu tondaki bir ruj bende başka siz de başka durabilir. Bu sebeple rujları deneyerek almakta fayda var her zaman. Bu ruju da Anneler Günü indiriminde fazla bir beklentim olmadan almıştım. Ama ummadık bir performans gösterdi.

Genelde ürünü kullanmadan fotoğrafını çekerim ama dayanamayıp ruju sürdüm, sonra yine, sonra yine derken bu hale geldi. Makyajda en son kullandığım ürün ruj olduğu için ve o esnada kesin gideceğim yere geç kalmış olduğumdan alelacele sürerken oraya buraya çarparım. İşte bu yüzden en hırpalanan ürünlerim rujlar oluyor.

Rujun en beğendiğim özelliği dudakları çok iyi nemlendiriyor olması. Yumuşacık bir yapısı var. Öyle ki benim dudaklarım genelde gün içinde çatlar, kurur (az su içmenin zararları ) ama bu ruju sürdükten sonra bu sıkıntıları yaşamadım. Kalıcılığı ise gayet iyi, yani bu konuda da beni yine şaşırttı. Mesela Rimmel London Kate ruju da beğenirim ama bu ruj hem daha yoğun yapıda hem de ondan çok daha fazla kalıcı. Sonuç olarak ''en iyi ruj en pahalı olandır'' düşüncesini bir kenara atmamız gerektiğini kanıtlayan nitelikte bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...