27 Kasım 2013 Çarşamba

Eklips Blender Makyaj Süngeri

Daha önce farklı fondöten süngerleri deneyip memnun kalmayınca, Ecotools fondöten fırçasında karar kılmıştım. Ama blender makyaj süngerinin uygulama kolaylığı olabilir diyerek denemek istedim. Süngeri hafif şişinceye kadar suda tutuyoruz. Daha sonra sıkıp kağıt havlu veya peçeteyle fazla olan nemi alıyoruz.

 Tampon hareketlerle fondöten eşit olarak yüze uygulanıyor. Geniş kısmı yüzün tümüne, sivri kısmı ise burun ve göz çevresine uygulamanıza yardımcı oluyor. Fırçayla olan uygulamaya nazaran daha hafif bir ten makyajı görüntüsü elde ettim. Ancak normalden çok daha fazla fondöten kullanmama neden oldu. Mesela fırçayla bunun yarısı kadar ürün harcarken süngerle uyguladığımda daha fazla kullanmak zorunda kaldım. Sünger fondöteni çabucak emdiğinden ürünün bi kısmı ziyan oluyor. Yüzüme baktığımda onca fondöten nereye gitti dedim:) Yani halihazır da fazlaca fondöteniniz varsa bununla güzel bir uygulama yaparak hoş bir görüntüye sahip olabilirsiniz. Yok eğer benim gibi elinizde tek bir fondöten varsa (oda yarıya inmiş MaX Factor) o zaman kısa sürede tükenmesi muhtemeldir. Yinede uygulama sonrası memnun kaldığım bir görünüme sebep oldu. Özellikle sivri uçlu kısmıyla göz çevresine çok rahat kapatıcı uygulamak mümkün. Dileyen sadece bu sebeple bile alabilir.

Doğal ve hafif bir görüntü vermesi, hızlı uygulanabiliyor oluşu, burun ve göz çevresine uygulama kolaylığı sebebiyle elimin altında bulunmasını isteyebileceğim bir ürün oldu. Son olarak benim gibi tembel olanları uyarmalıyım. Süngeri kullandıktan sonra mutlaka yıkamanız gerekiyor. Fırçayı bir kaç kez kullanabilirken bu öyle değil maalesef. Bu arada daha ilk yıkamada üzerinde hafif bir çatlak oluştu. Belki de fazla hırpaladım. Oda gamzesi olsun artık, ne yapalım :)

3 yorum:

  1. Bende seviyorum bunu ama ürünü çok emiyor yıkadığım halde çıkmıyor ve çıkarmaya çalışırken hırpalayıp çatlattım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sıkıntıları yaşamışız. Bende fondöteni tam çıkaramadım, izi kaldı yani.

      Sil
  2. Great blog dear! Would you like to follow each other on GFC and bloglovin? Let me know ^^

    www.hellojennyho.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...