18 Kasım 2013 Pazartesi

Kış Makyajının Favorileri

İstanbul'da havalar daha yeni yeni serinledi. Giyim kuşamda deri ceket ve hırkalara geçiş yaptık. Bende mevsime uygun, doğal tonlarda makyaj yapmak istediğimde severek kullandığım ürünleri bir araya getirdim. 


Golden Rose Brown Line 103 Far Paleti
En sevdiğim far paletim. Birbiriyle çok uyumlu olan renkleriyle kahve tonlarında dumanlı göz makyajı yapmak mümkün. Ayrıca en koyu rengini kaş farı olarak kullanıyorum. Gayet memnunum. Detaylı yazısı şurada.

 
Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze 
 Üstteki farlarla göz makyajını yaptıktan sonra bu farı ince uçlu fırçayla kirpik diplerinden eyeliner niyetine geçiyorum. Biraz ışıltılı olduğundan daha çok gece makyajına uygun olsada hafif uygulandığında gündüz de gayet rahat kullanılabiliyor. Rengi bence şahane, yazısı da şuracıkta.

 
Rimmel London BB Cream
Günlük ten makyajında severek kullandığım tek ürün. Hem çok doğal duruyor, hem cildi daha canlı ve sağlıklı gösteriyor. Şimdiye kadar Rimmel London ürünlerinden memnun kalmadığım çıkmadı. Ürünle ilgili daha detaylı övgülerimi okumak isteyenler buraya.

 
Alix Avien Terracotta Pudra
Yüzünde kadifemsi bir görünüm olmasını isteyenler için bu ürün birebir. Altta BB Cream veya fondöten olsun yada olmasın direk cilde uygulandığında da güzel bir görünüm veriyor. Yoğun kapatıcılık gerektirmeyen zamanlarda kullanılabilecek güzel bir üründür kendisi. Devamı için tık tık.

 
Rimmel London Match Perfection Blush
Kışa uygun bir allık. Hem pembe hem kahverengi tonları bir arada. Koyu kısmı ile kontür uygulamak mümkün. Diğer yorumlarım ise burada.

 
Maybelline Ruj Velvet Beige 630
Böyle giderse en hızlı tükettiğim ruj olacak kendisi. Sonbahar boyunca bunu kullandım. Nemlendirmesi güzel, dudakları yumuşacık yapıyor. Kalıcılığı da gayet güzel. Fiyatı uygun, nerden baksan harika bir ruj benim için. Diğer güzelliklerini şuradan okumak mümkün.

Ve mürdüm tonları..
flormar 4lü göz farı, the balm instain houndstooth, allık, dörtlü far,
Bence mürdüm kahverengiyle birlikte kışa yakışan en güzel renklerden biri. Gerçi benim için sadece kışın değil her zaman çok severek kullanıyorum. Özellikle far ve allıkta bu tonlara yer verildiğinde yüze canlılık katıyor. Favori ürünlerim ise Flormar'ın dörtlü göz farı ve The Balm'ın Instain Houndstooth allığı. Benim gibi bu tonlara meraklı olanlara tavsiye edebileceğim hoş ürünler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...