15 Nisan 2014 Salı

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi

Yves Rocher, Göz makyaj temizleyicisi, pur bleuet, Eye Makeup remover, Göz Makyajı Temizliği, Göz Makyajı,
Göz makyajı gayet dikkat gerektiren bir iş ama silmesi sadece bir kaç saniye sürüyor. Yves Rocher'den yaptığım bir alışverişte bu çift fazlı göz makyajı temizleyicisi hediye olarak verilmişti. Bu sayede denemiş oldum. Daha önce makyaj temizleme mendilleriyle göz makyajımı temizliyordum. Ama mendiller çok çabuk bittiği için o yönteme bir süreliğine ara verdim ve bu tarz ürünleri makyaj temizlemede kullanmaya başladım. Birkaç sene önce Loreal'in yine böyle çift fazlı göz makyaj temizleyicisini denemiş hiç memnun kalmamıştım. Aşırı yağlı bir his bırakıyordu. Bunun da öyle olmasından çekindim açıkçası. Ama neyseki öyle çıkmadı.

Yves Rocher, Göz makyaj temizleyicisi, pur bleuet, Eye Makeup remover, Göz Makyajı Temizliği, Göz Makyajı,
Çoğunlukla göz makyajında önce (unutmazsam tabi) far bazı, ardından iki veya üç renkten oluşan farlarla makyajı yapıp maskara ve göz kalemiyle bitiriyorum. Bazen de eyeliner çekiyorum. Başta da dediğim gibi böyle özene bezene pür dikkat yapılan göz makyajını sıra silmeye gelince mümkün olduğunca çabuk ve zarar vermeden çıkarmak gerekiyor. Ürünü çalkaladıktan sonra bir parça pamuk yardımıyla göz makyajını temizliyorum. Suya dayanıklı ürünleride gayet güzel çıkarıyor. Gözlerimde herhangi bir probleme sebep olmadı. Ve o önemli sorunun cevabına gelecek olursak... Sildikten sonra göz çevresinde yağlı bir his oluşturmadı. Üzerinde her ne kadar durulama gerektirmez dese de içim rahat etmeyeceğinden kullandıktan sonra yüzümü yıkıyorum.

İçeriğinde görüldüğü gibi paraben mevcut. Bunu da bir not olarak ekleyeyim. 
Ürün yoğun göz makyajını çıkarmada son derece başarılıydı. Bu tarz bir ürün arayışında olanlara tavsiye edilebilir.
Fiyatı: 24,90TL

2 yorum:

  1. aman aman benden uzak dursun bu yağlı şey :))) gözümün içine de kaçıyor vıcık vıcık :(( gerçi iyi çıkarıyor mu evet gayet iyi çıkarıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende öyle vıcık olmadı. Olsa mümkün değil kullanmazdım zaten. Belki cilt yapısıyla alakalıdır. Benim göz çevrem pek yağlı olmadığı için rahat kullanabildim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...