25 Nisan 2014 Cuma

Yves Rocher Tekli Far

yves rocher tekli far, yves rocher eyeshadow, seftali renkli far,
Bu minik sevimli ürün Yves Rocher'in tekli farlarından şeftali renkli olanı. Kendisini online alışverişten almıştım. Pembe ve şeftali tonlarına olan merakım beni böyle maceralara atıyor. :)

Rengi görünüşte çok hoş şeftali tonundaki farın yapısı yumuşak, sürümü kolay. Ancak gelgelelim bu güzelliğin makyaja ne kadar yansıdığı kısmına...
Maalesef farın pigmenti biraz düşük. Bu sebeple rengini pek belli etmiyor. Ancak açık tenli olduğumu belirtmek isterim. Belki buğday tenli olanlarda daha belirgin durabilir.
Farı genelde kaş altına aydınlık bir görünüm vermesi için uyguluyorum. Yada far bazından sonra nude ve açık kahve tonlarında iki renkli göz makyajı yapıp en son olarak bu farı gözün orta kısmına sürüyorum. Bu tonlara güzel yakışıyor. 

Eğer biraz daha pigmentli olsaydı daha rahat övebileceğim bir ürün olurdu. Kalıcılığıda pek memnun edebilen seviyede değil. Başta macera derken bunu kastediyordum. Genelde bu tarz ürünleri mağazadan almayı tercih ederim. Almadan önce deneme şansı olduğu için;) 

Ve bir maceramızın daha sonuna geldik. 
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler:)
Fiyatı: 24.90TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...