14 Haziran 2014 Cumartesi

Loreal Double Extend Maskara

longer lashes mascara, eyelash base coat,

Loreal'in bu çift taraflı maskarası yurtdışından gelen bir yakınımın hediyesi. Beyaz tarafında güçlendirici baz, mavi tarafında ise uzatıcı siyah maskarası bulunuyor. Böyle bazlı maskaraları merak ediyordum. Bloggerlarda görüdüğüm kadarıyla kirpikleri ciddi derecede uzun gösterebiliyordu. Şimdi kendimde deneme fırsatı bulmuş oldum.
Kirpiklerim siyah ve uzun olmasına rağmen ilgimi çeken bir üründü. Hem kim Türkan Şoray kirpiklerine sahip olmak istemez ki? :)


Önce ürünün özelliklerinden bahsedeyim. Suya dayanıklı olan maskara alerji testlerinden geçmiş. Hassas gözlere sahip olanlar ve kontakt lens kullananlar için uygun olduğu yazıyor. Kokusuz bir ürün. Etkisini tüm gün sürdürebiliyormuş. En büyük iddiası %60 a kadar gür kirpiklere sahip olunabileceği vaadinde bulunması.


Maskarayı uygulaması iki adımdan oluşuyor. 1. adımda beyaz bazı kirpiklere sürüyoruz. Bu noktada ilginç olan bir ayrıntı var. Bu beyaz bazı sürünce sanki kirpiklerin arasından başka kirpikler çıkmış gibi bir etki oluyor. Yani daha fazla kirpiğe sahipmişsiniz gibi bir etki. Baz beyaz renkte olduğu için mi böyle göründü gözüme bilemiyorum. Tek kat baz sürdükten sonra sıra 2. adıma geliyor.


Maskaranın görüldüğü gibi dolgun bir fırçası var. Uygulama sırasında kirpikleri tek tek ayırıyor. Yani kirpikler birbirine kesinlikle yapışmıyor. Eğer kısa ve az kirpiklere sahipseniz bu maskara daha fazla ve uzun görünmesini sağlayabilir. Çıkarmak istediğinizde suya dayanıklı göz makyaj çıkarıcı solüsyonlarla kolayca çıkabiliyor. 


Ürün maalesef Türkiye'de satılmıyor ancak internet sitelerinden sipariş vermek mümkün. Yada yurtdışında yaşayan bir yakınınızdan rica edebilirsiniz. Çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Artık markaların ülkemizdeki kozmetik meraklılarının potansiyelini görmelerini, ayrım yapmadan her ürünü burada da piyasaya çıkarmalarını umuyorum.
Herkese güzel ve keyifli haftasonları dilerim;)

2 yorum:

  1. Loreal marka rimelleri bende çok severek kullanıyorum.Bu ürünün Türkiye de satışı var mı? Ben görmedim de...Denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de satışı yok ama yurtdışı kozmetik sitelerinden sipariş verilerek getirtilebilir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...