3 Ekim 2014 Cuma

Biraz Şundan Biraz Bundan

Dün Metrocity'e bayram üstü ufak bir alışveriş yapma niyetiyle girdim. Bayram indirimlerinden hiçbir kozmetik ürünü almadan sıyrıldığım için kendimle gurur duyuyordum:) 
Fakat aklımda MaX Factor'un bir rujunu almak vardı. Genelde bu markanın rujlarından memnun kalıyorum. Rosewood isimli ruju elimden düşmüyor. Ancak şöyle sonbahara uygun biraz koyu bir renk almak istiyordum. Hazır %50 indirim varken değerlendireyim dedim.


Color Elixir serisinden Firefly 755 'in rengine bayıldım. Kalıcılığı nasıl? Nemlendirmesi güzel mi? Kullandıktan sora bu soruların hepsini cevaplandıracağım. Ama dudaktaki duruşuna hayran kaldığımı belirteyim.


Yves Rocher'in en çok beğenilen ürünlerinden biri olan kayısılı yüz scrub'ını aldım. Bayadır aklımda olan bir ürün. Derinlemesine yüz temizleyicisi olarak Loreal'in bir ürününü almıştım ama ondan memnun kalmadım. Üstünkörü temizliyor. Bu ise çok övüldüğünden denemek istedim.


Uzun zamandır telefonuma kılıf arıyordum. Nihayet beğendiğim bir model buldum.


Eğer Metrocity'e uğramışsam mutlaka giriş katında ücretsiz verilen dergiden alıyorum. Hem Metrocity'nin içinde yer alan markaların yeni sezon ürünlerini inceleme şansı oluyor hem de cilt bakmından sağlığa güzel bilgiler yer alıyor. Emeği geçenleri tebrik ederim. Okuması gayet keyifli bir dergi. Sizde uğrarsanız edinin derim:)
 
Herkese sevdikleriyle birlikte güzel bir bayram geçirmesini diliyorum...
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...