2 Kasım 2014 Pazar

Rimmel London-Lacivert Göz Kalemi

Rimmel London eye pencil, Suya Dayanıklı gözkalemi, Lacivert Göz Kalemi, waterproof eyepencil, navy blue göz kalemi,
Elbette simsiyah bir göz kaleminin yeri başkadır. Hele ki esmer olanlar için. Bende senelerce sadece siyah renk göz kalemi kullandım. Ancak göz makyajımı geliştirdikçe farklı renkte kalemler kullanmayı sever oldum. Canlı renge sahip, mat durmayan bir lacivert göz kalemi arıyordum. Rimmel London'ın dudak kaleminden de gayet memnun olduğumdan bir de göz kalemini denemek istedim ve bu güzellikle böylece tanışmış oldum:)


Rimmel London hakikaten yabana atılmayacak bir marka. Ne aldıysam beğendim. Hem fiyatları gayet makul hem performansları şahane oluyor. Bu kalemde beni memnun etti. Asansörlü oluşu sayesinde gerektiği kadar çevirip kullanıyorsunuz. Kalemtraşla uğraşma derdi yok. Normal kalemleri açarken malum bir kaç kez kırılıp parçalanabiliyor. Asansörlü kalem bu sebeple avantajlı, kullanımı pratik oluyor.


Kalemin arka ucunda minik bir sünger aplikatörü var. Bu kalemi sürdükten sonra hafifçe dağıtmanızı sağlıyor. Kalemin sürümü yumuşak, krem gibi kayıyor.


230 Deep Ocean canlı bir lacivert tonunda, içinde sim yok. Yoğun pigmentli renge sahip. Üstünde yazdığı gibi suya dayanıklı ve baya kalıcı. Öyle ki sabahtan akşama kadar sabit kıpırdamadan duruyor. Çıkarmak istediğimde göz makyajı temizleme solüsyonu kullandım. Çabuk çıkan bir ürün değil dediğim gibi gayet kalıcı o yüzden bu tarz temizleme ürünleriyle çıkarmak daha kolay olur.
Yine bir rimmel London ürünü ve yine memnuniyetle biten bir blog yazısı ;)
Fiyat:13 TL 

 Facebook       Instagram        Bloglovin       Twitter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...