26 Kasım 2014 Çarşamba

MAC Let Me Pop Göz Farı

 
Alışveriş yazısı yazmaktan ürün yorumlamayı ihmal ettim. MAC'in bu ürünü bana bir yakınımın hediyesiydi. Rengi oldukça hoş olan bu far daha çok gece makyajı için uygun. Krem yapıda ve oldukça simli bir far.

 
Farı fırçayla uygulamak istediğimde sadece simleri geliyor rengini vermiyor. Bu sebeple parmağımla uyguladım. Gündüz makyajı için biraz ağır kaçabilir. Gerçi kişinin zevkine göre değişir ama ben göz makyajında genelde daha hafif simli veya mat farlar kullanıyorum. Bu daha çok dikkat çekici makyajı sevenlerin beğeneceği bir far.


Rengini tek sürüşte vermiyor. Bir kaç kez uyguladıktan sonra bu renge ulaşabildim. Kalıcılığına gelicek olursak göz çevrenizin yağlı veya kuru olması halinde değişebilir. Krem formda olduğu için kuru göz çevresine sahip olanlar rahat kullanır. Bende çabuk uçtu rengi. Ama simleri kaldı. Onuda göz makyajı çıkarma solüsyonuyla sildim. Yoğun simli farlardan hoşlananlar veya daha çok gece makyajı yapanlar tercih edebilir.

Libra MakeUp Sosyal Medya

 Facebook       Instagram        Bloglovin       Twitter
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...