24 Kasım 2014 Pazartesi

Yine mi Alışveriş!!

Evet yine bir alışveriş yazısı ekliyorum bloga, onca ürün yorumu dururken hem de :)
Geçenlerde Boyner'de kofrelerde indirim vardı. Aslında parfümlere baya bir merakım var ama bu konuda cimriyim. Öyle dünyalar kadar para veremiyorum onlara:) Anca böyle uygun fiyata bulunca alıyorum. Az milim olması benim için sorun değil her gün kullanmıyorum ne de olsa. Günlük kullanımda body sprayleri tercih ediyorum.

tresor in love body lotion, lancome tresor in love duş jeli, parfum lancome, parfume,

En çok beğendiğim parfümlerden biri olan Tresor In Love EDP 30ML, vücut losyonu ve duş jeli ise 50ML olarak sette yer alıyor.
Lancome'nin diğer parfüm setlerinde de indirim vardı. Tresor, Midnight Rose ve Hypnose gibi...
Fiyatı:109TL


Yine geçenlerde günlerden bir gün çantamda hiçbir makyaj ürünü yokken acilen lazım olunca Golden Rose standından biraz yüzüme renk gelsin diyerekten bunları aldım. İhtiyaçtan değil yani tamamen aciliyetten. Aniden aldım ama rastgele almadım tabiki:) Çok sevilen Velvet Matte Ruj no12, gayet hoş şeftali tonunda bir allık  Silky Touch no206 ve siyah bir göz kalemi. Renkler şahane. Günlük kullanımda gayet güzel kullanılabilir. Çok uygun fiyatlı ve doğal görünüm veriyorlar. Tabiki biraz kalıcılık sorunu var ama bu fiyata da o kadar olur yani :)
Fiyatlar
Ruj 9,25
Allık 11,75
Göz Kalemi 2,75


Ve size son olarak kozmetik merakının bir hastalık olduğunun kanıtını göstereceğim:)
Her zaman kullandığım Nivea'nın makyaj temizleme mendillerinden almak için girdiğim kozmetik mağazasında aynı fiyata BB Cream yanında makyaj mendillerini görünce gidip bunu aldım. Neden? Hiç BB kremim yok mu? Var. Rimmel London'ın gayette güzel bir ürünü var. Ama maksat aman kaçmasın, bunu da deneyeyim:)
Vallahi ne olacak bizim bu halimiz :)
Fiyatı: 15TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...