13 Eylül 2015 Pazar

MAC Göz Kalemi - Phone Number


Merhaba,
Geçen gün makyajımda bu göz kalemini kullanırken aklıma geldi ben bunu blogda yazmadım diye. Madem öyle bugün yazısını yazayım dedim. Hava kapalı olduğu için mecburen az ışıkla fotoğrafladım.
Bu göz kalemini bir yakınım hediye etmişti. Rengi tam siyah değil koyu gri veya grimsi bir siyahlık diyebilirim. Aslında ben göz makyajında simsiyah kalemleri kullanmayı seviyorum. Genelde tercihim o yönde oluyor ancak bu istisna. Simsiyah kalemler bakışları oldukça sert gösterebiliyor. Bu kalem ise renginden dolayı siyah kadar bakışlara sertlik vermiyor. Kendinden dumanlı bir ton. Yapısı yumuşak böylece kolay ugulanıyor.


Kalıcılık konusuna gelirsek göz kalemlerinin tek sürüşte sabit kalabildiğini pek görmüş değilim. İllaki gün içinde tazelemeniz gerekiyor. Bu kalemde öyle ama göz kapağı boyunca ve uç kısmında eyeliner gibi uygulanınca daha iyi kalıcılık sağlıyor. Ancak sıcak havalarda akma yapıyor onuda belirteyim.


Bu kalem için iyi hoş diyebilirim. Ancak değerlendirilmesi gereken bir konu daha var.Fiyatı:)
MAC göz kalemlerinin ortalama fiyatı 45 TL civarı. (ABD'de 16 dolar) Peki bir kaleme 45 TL verilir mi? Bu tamamen size kalmış bir durum. Ben normalde rengini seviyor olsam bile bir kaleme bu kadar para veremem açıkcası. Nihayetinde bir kalem. Belki cildi hoş gösteren bir fondöten yada cilt bakımı için özel bir ürüne belli bir para ayrılabilir ama bir kaleme bu para bence çok fazla. Ayrıca bu fiyata rağmen hiç akmaması ve son derece kalıcı olması gerekirdi. Yani fiyat/performans açısından da yeteri kadar iyi değil. Çok uygun fiyata nice güzel kalemler olduğu gerçeğini düşünecek olursak bu paraya bir sürü alınıp koleksiyon bile yapabilirsiniz ;) Seçim size kalmış, benden söylemesi...
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)
 
Facebook
Twitter
Instagram
Bloglovin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...