19 Eylül 2015 Cumartesi

Yeni Sezon Alışverişi (Zara, HM, Watsons)


Merhabalar,
 Bu yazıda son zamanlarda yaptığım alışverişleri bir araya getirdim. Şu ara kozmetik ürünlerde baya güzel indirimler var. Mümkün olduğunca o fırtınaya kapılmamaya çalışıyorum :) Ancak tam da bayram öncesi ihtiyacım olan bir kaç giyim alışverişi yaptım. Özellikle Zara yeni sezondan beğendiğim bazı kıyafetler vardı. Sizinde bu tarz aradığınız parçalar varsa bir fikir verebilir diye düşündüm.

zara deri ceket, deri ceket, peplum deri ceket, zara yeni sezon, zara leather jacket, leather jacket, peplum ceket,

Bir süredir aklımda siyah deri ceket alma fikri vardı. Ancak istediğim gibi bir model bulamıyordum. Model güzel olsada yakışmayabiliyordu. Ama bu sefer öyle olmadı. Zara'da bu peplum ceketi buldum. Gerçek deri değil. Ancak modeli çok hoşuma gitti. Yandan fermuarlı gayet güzel duran bir ceket.
Zara'ya girince haliyle başka güzel şeylerde bulabiliyorsunuz. Aslında daha önceki senelerde istediğim tarzda bir şey pek bulamazdım. Sanki gitgide benim seveceğim türden tasarımlar yapıyorlar gibi geliyor.

zara etek, zara skirt, skirt, kışlık etek, midi boy etek, yeni sezon etekler, new season skirt, midi etek

Uzun zamandır bu tarz midi boy etek arıyordum. Ama bulmak ne mümkün. Geçen sene Zara'da deri görünümlü eteklerden vardı. Hatta bende bir tane almıştım. Baya beğenilmiş olmalı ki yeni sezonda onların farklı renkleri gelmiş. Ayrıca kumaş eteklerde de midi boy modellerde artış var. Bende ceketlerimle uyumlu tonlarda olan bu iki eteği aldım. Renklerini ve dokularını yansıtmakta biraz güçlük çektim. Yeşil olan daha parlak kumaştan ikiside akordiyon modelinde etekler. Hem sonbahar hem de kışın giyilebilir. 

Giyim alışverişinde son parça HM'den. Kışlık pembe pijama altı aldım. HM'nin gece giysilerini seviyorum. Genelde pamuklu kumaşlardan olduğundan hem sağlığa uygun hem de çok uygun fiyatlı oluyor.
Accessorize'nin büyük indiriminden 10 TL'ye bu yüzüğü buldum:)
Ve gelelim kozmetik mağazalarından yaptığım alışverişlere...

Watsons'da Urban Care şampuanlarda bir alana bir bedava vardı. Bende böylece çok severek kullandığım argan yağı şampuanımı stoklamış oldum;) Yazısını daha önce yazmıştım dileyen şuradan okuyabilir.

Watsons'ın kendi ürünü olan burun temizleme bantlarından aldım. Senelerdir kullanıyorum. Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Normal fiyatı 9, 10 TL. Şimdilerde indirimli alma fırsatınızda var.

Ve son ürüne geldik. Essence'nin kahverengi göz kalemi Teddy. Rengine bayıldım diyebilirim. Ancak daha kapsamlı yorumlamak için bir süre kullanmam lazım. Essence nin dudak kaleminden de baya memnun kalmıştım. Bu da öyle olacak gibi geliyor.  
Şimdilik bu kadar, sonraki yazılarda ürün yorumlarıyla görüşmek üzere ;)

  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin' 

6 yorum:

  1. yaaaa o eteklerden ben de istiyorummmm geçen sezon kaçırmıştım yarın gidip hemen bakacağım çok saol iyi ki yazdın :)

    YanıtlaSil
  2. Zara ve H&M in online alışveriş sitesinin aktif hale gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Zira böyle çok zor oluyor. Bloguma beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten magazada bile kendimi zor tutuyorum. Online alisveris imkani olsa ne yaparim bilmiyorum :)

      Sil
  3. Merhaba bu eteklerinizi 2.elden satmayı düşünür müsünüz modacruzdan çok aradım bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, satmayı düşünmüyorum. Şuan pek çok markanın hatta butik mağazalarda bile pileli veya akordiyon etekler bulmak mümkün. Ama Zara'nın eteklerini mağazaya geldiğinde almak lazım. Çabuk tükeniyor. Zara'nın kış koleksiyonunda hala bu tarz etekler bulmak mümkün. Sitesinden takip etmenizde fayda var.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...