23 Kasım 2015 Pazartesi

Kendim Yaptım - Çanta Yenileme

Herkese selam,
Genelde blogumda giyim ve aksesuar ürünlerinde yeni sezon alışverişlerimi paylaşıyorum. Ancak kullanılabilir durumda olan eski aksesuar ve kıyafetleri yenilemeyi de seviyorum. Bazen dayanamayıp fazladan kıyafet çanta vs. aldığım oluyor ancak bir kere aldığım ürünü senelerce kullanıyorum. Eğer eskimişse şimdi olduğu gibi değiştirerek değerlendiriyorum. Nine West marka bu deri çantayı biraz değiştirip kullanmak istedim. Öncelikle bir kaç sene evvel Eminönü mercan dan aldığım zımbaları evde aradım buldum. Onlarla çantayı süsledim. Çantanın ön kısmında kahverengi bir kumaş vardı o bölümü kestim. İlk hali daha spor iken son haliyle daha asi, punk chic tarzı bir görüntüye kavuştu. Daha önce bu zımbalarla eski deri ceketlerimin yaka kısımlarını süslemiştim. 
Yeni bir ürün almak kadar var olan birşeyi yenilemek, daha hoş hale getirmekte oldukça zevkli bence.
Sizinde böyle değiştirdiğiniz ürünler var mı? Yenilemek hakkında neler düşünüyorsunuz, paylaşırsanız mutlu olurum:)

  Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...