9 Aralık 2015 Çarşamba

Yves Rocher Frambuazlı Sabun

yves rocher soap, yves rocher sabun, framboise soap, frambuazlı sabun, organik sabun, organic soap, yüz temizleme, cilt temizliğ

Merhaba,
Bir çok makyaj ürünü kullanıyoruz ancak bunları temizlemesi için iyi ürünlere de ihtiyacımız oluyor. Sizi bilmiyorum ama ben sabunun verdiği temizlik hissini sevenlerdenim. Bazı makyaj çıkarıcı solüsyonların üzerinde ürünü kullandıktan sonra yüzünüzü yıkamaya gerek olmadığı yazsada ben yinede yıkanması taraftarıyım. Ayrıca günlük yüz temizliği içinde böyle bir ürün kullanmak gerekir diye düşünüyorum. Sabun genellikle cildi kuruttuğu ve gerginleştirdiği için kuru cilt yapısında olanlar sabun kullanmayı tercih etmezler. Cilt yapısına göre seçim yapmakta fayda var. Bu sabunu normal, karma ve yağlı cilt yapısında olanlar kullanabilir diye düşünüyorum. Ama kuru cilde sahipseniz zeytinyağlı sabun kullanmak daha doğru olabilir.


Evet gelelim bu sabunun özelliklerine. 
Ben bu sabunu 1, 2 yıl önce de severek kullanmıştım. Sonra kendi aldığım ve hediye gelen doğal sabunlar elime geçince buna ara vermiştim. Şimdi yeniden geri dönmüş oldum. 
Yves Rocher bu sabunlarının gramajında değişiklik yapmış. Daha önce 100 gr olan ürünü 50 gr a düşürmüşler. İçeriğinde bir farklılık hissetmedim. Cildi gayet güzel temizliyor. Yüzümü bu sabunla yıkadıktan sonra tam anlamıyla temizlenmiş olduğunu hissediyorum. Cildimde gerilme daha kuruluk yaşamadım. Ancak hassas/karma cilt yapısında olduğumdan yanak bölgem normalde de kuru oluyor. Bu yüzden yıkama sonrasında yüz kremi uyguluyorum.
Ayrıca sadece yüz için değil vucüt temizliğinde de kullanılabilir. Sabun misler gibi frambuaz kokuyor. Kokusuna bayılıyorum gerçekten. Ürün gramajı az olduğu için biraz çabuk biteceğe benziyor. Gramajını düşürürken fiyatını düşürmemişler. Eski fiyat yarı boyutundaki ürünle aynı olmuş.
Güzel kokulu, cildi derinlemesine temizleyen bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim.
Fiyatı: 5,90 TL

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. sabun kullanmayı seven biriyim bunu da denemek isterim :) çok ol canım haberim yoktu sabunu olduğundan markanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Umarım sende memnun kalırsın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...