13 Haziran 2016 Pazartesi

HM - Hot Pink Krem Allık

Merhaba,
Oldukça sıcak (kavurucu güneş ışınlarının odaya dolmasıyla birlikte evet artık yaz kesin olarak geldi diyebiliyorum) bir yaz akşamında güzel bir ürünün yorumlarını sizinle paylaşacağım.

hm beauty, hm allık, krem allık, cream blush, hm cream blush, hm blush, pure velvet cream blusher, kozmetik, hm kozmetik,



HM'nin bu allığını almak istememdeki en büyük sebep hiç allığımın olmaması değil elbette:) Yada indirimde bulduğumdan öylesine almış değilim. Toz allıklardan (hangi marka olursa olsun) hiç verim alamıyor olmam yüzünden mecburen krem allıkları denemek istedim. Ve o arayışta iken bu ürün karşıma geliverdi.
Yanaklarım kuru yapıda olduğundan toz allıklar bende malesef hiç kalıcılık sağlamıyor. Sürdükten 1 saat sonra bile yok olup gidiyor. Bu yüzden hep yanımda taşıyıp arada tazelemek durumunda kalıyorum. Ama krem allık bu gidişatı değiştirebilir diyerekten bu allığı almış oldum.

hm beauty, hm allık, krem allık, cream blush, hm cream blush, hm blush, pure velvet cream blusher, kozmetik, hm kozmetik,

İyi ki almışım. Çünkü bu allık günün sonuna kadar yanaklarımda kalmayı başardı. İçinde sim veya ışıltı barındırmıyor. Açık pembe tonunda oldukça doğal duran bir rengi var. Renginin yoğunluğunu ne kadar süreceğinize bağlı olarak arttırabilirsiniz. Ben bu allığı parmaklarımla uyguluyorum. Süngerle de kolayca uygulabilir.  Allığın başka renkleride mevcut. İsterseniz onlarıda deneyebilirsiniz. Özellikle yanakları kuru yapıda olanların, toz allıklardan benim gibi memnun kalmayanların denemesi gereken bir ürün diyebilirim. 
Normalde 25 TL olan fiyatı indirimle 10 TL'ye düşmüştü. Gayet uygun fiyata hem güzel hem kalıcı bir allığım olmuş oldu böylece;)
Sonraki yazıda görüşmek üzere, herkese güzel bir hafta diliyorum...

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. Benim de yanaklarım kuru ama hiç aklıma gelmemişti krem denemek.. Denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geç keşfettim. Mutlaka krem allıkları denemelisin. Çok daha kalıcı oluyor;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...