24 Haziran 2016 Cuma

Alışveriş Günlüğü

Herkese merhaba,
İstanbul'da nemli sıcak havaların başlamasıyla birlikte dışarıda gezmek imkansız hale geldi. Durum böyle olunca bende haftaiçi İstinye Park AVM'ye gittim. Serin serin mağazaları gezerken neler var neler yok bir göz atmış oldum.
O çılgın indirimler henüz başlamamış. Sadece bir kaç markada indirim vardı. Muhtemelen her sene olduğu gibi temmuzun ilk haftası pek çok markada indirimler başlar. 
Neler gördüm, neler aldım hemen sizlerle paylaşmak istiyorum.



İspanyol inditex grubu markaları (ZARA, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear vs.) henüz indirime başlamadığı için sadece çok beğendiğim iki parça ürünü aldım.
Pull&Bear'de bu marine temalı gömleği beğendim. Kumaşı pamuk ve oldukça ince olduğu için sıcak havalarda rahat ettirecek bir gömlek olduğunu düşündüm.
zara, zara parfum, zara cherry, zara cherry parfum, cherry edt
ZARA'ya girip neler var neler yok diye baktım. Zara'da denediğim Cherry'nin kokusu çok hoşuma gitti. Yaz için böyle hoş bir koku almak istiyordum. Hatta Bath&Body Works'den bakarım diye düşünmüştüm ama bu koku tam istediğim gibi olduğu için bunu almayı tercih ettim. Zaten küçük bir şişe olduğundan yanımda taşımamda mümkün olacak. Kendisi parfüm değil EDT olduğu için çok kalıcı değil ama günlük kullanımda, arada tazeleyerek kullanılabilir. 
 Peki neler gördüm biraz da onlardan bahsedeyim.

kiko istinye park, kiko istanbul, kiko istanbul mağaza, kiko milano istanbul, kiko cosmetics, kiko kozmetik, kiko mağaza, kiko store,

Ülkemize yeni gelen İtalyan kozmetik markası Kiko'nun mağazasını gördüm. İçeride baya fazla ürün mevcuttu. Ancak kendimi kaybedeceğimi bildiğimden içeri girmek istemedim. Zaten kozmetik diyetindeyim. İçeri girersem diyet yalan olacaktı. Fakat renkler şahane görünüyordu uzaktan bile olsa:)
Ardından Bath&Body Works'u gördüm. İstinye Parka gelipte buraya girmemek olmaz. Özellikle duş ürünlerini çok seviyorum. Ama en son aldığım duş jeli ve vücut scrub'ı henüz bitmediği için burda da kendime hakim oldum ve elindekiler bitmeden alma dedim. Kendimi frenledim.

mum, bbw mum, honolulu candle, candle, bbw candle,

Fiyatlar biraz düşmüştü ama tam olarak %70 indirimi yoktu. Fiyatların bir süre sonra daha da fazla düşeceğini söyleyeyim.
  


 Son olarak D&R'da rastgeldiğim bu pek sevimli Snoppy bardaklara bayıldım. Sonraki yazılarda görüşmek üzere.
Dışarı çıkarken güneş koruma faktörlü ürünleri kullanmayı unutmayalım ;)
Sevgiler... 
 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan :) Parfümün kokusunu merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Daha öncede Zara'nın kokularını denemiştim ama bunu ilk defa farkettim. Rastlarsan dene mutlaka;)

      Sil
  2. O indirim Bath and Body de miydi o.o gidip bir bakmak lazım.Ben de alışveriş yapmıyım diyorum ama sanırım bu gratis indiriminden bir şeyler alıcakmışım gibi geliyor :(
    Güle güle kullan bu arada ^^ Zara parfümün kokusunu da merak ettim pek bir şeker duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen kendime hakim oluyorum. Bazen tam tersi oluyor:) Parfumun kokusu kendi kadar güzel. Çok teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...