15 Temmuz 2016 Cuma

İndirimli Alışveriş (Zara, Beta, HM)

Merhaba, 
Şu aralar resim yapmaya merak sardığımdan blogla pek ilgilenemiyorum. Ancak halihazırda güzel indirimler varken geç kalmadan bu yazıyı blogda paylaşmak istedim.
Geçtiğimiz haftalarda İstiklal Caddesine gidince haliyle Zara ve H&M'ye uğramadan geçemedim.

zara etek, zara skirt, midi etek, zara yeni sezon etek, zara new season skirt, midi skirt, flower skirt, çiçekli etek,
 Zara'da henüz yarı yarıya indirimler başlamamıştı. Yaklaşık %30, %40 civarı indirimlerden bu midi boy floral desenli eteği aldım. Bu tarz eteklerin avantajı topuklu ayakkabılarla kombinleyince şık bir görünüm, beyaz spor ayakkabı yada sandaletlerle ise spor bir görünüm elde edebiliyor olmak. Eteğin fiyatı 150 TL'den 100'e düşmüştü ve tek kalmıştı.


H&M'de gezerken bir mankenin omuzunda asılı olan bu alışveriş çantasını gördüm. Üzerinde bulunan burçlar ve astronomik şekiller sebebiyle çok hoşuma gitti.
Fiyatı 14.99
beta sandalet, geox sandalet, geox, beta ayakkabı, beta yeni sezon, beta indirim, sandalet, geox,

Beta'da gördüğüm Geox marka bu mavi sandaletleri bir deneyeyim dedim. O kadar rahattı ki, hiç ayağınızda yokmuş gibi. Bu yüzden almadan edemedim.

hm kozmetik, hm beauty, hm cosmetics, hm makeup brush, hm nail polish, hm oje, hm göz farı, makeup brush, hm makyaj fırçası, hm far, 

Kozmetik ürünler almaya ara verdim. Ancak bunları alalı bir aydan fazla oluyor. Makyaj fırçasını sık kıllı ve tok bir fırça olması sebebiyle aldım. Böyle bir fırçam yoktu. Kalem far ise güzel bir kahve tonunda olduğundan ve sürümü kolay olur diye düşünerek aldım. Ojenin ise tatlılığına karşı koyamadım:) 
Fırça- 16.99,  Kalem Far - 14,99, Oje - 5 TL

Son olarak son zamanlarda uğraşmaktan keyif aldığım malzemeleri göstermek istiyorum.
Guaj boyalar, fırçalar ve resim kağıtları... Hepsini cağaloğlundan uygun fiyata aldım. Eğer aranızda resim sanatıyla ilgilenmek isteyenler varsa mutlaka oraya baksın. Çok ekonomik fiyatlara bu malzemelere sahip olmak mümkün oluyor.


Makyaj fırçalarından resim fırçalarına geçiş yaptığımın fotoğrafı:) Resim yapmak hem çok dinlendirici hem de oldukça güzel bir uğraş. Daha önce karakelem ve kuru boyalarla çalışmalar yapmıştım ancak guaj boyayla da oldukça hoş resimler yapmak mümkün oluyor.

İlk resimde natürmort çizmeyi denedim.

İkinci resimde ise gelincikler...
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere;)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...