7 Eylül 2016 Çarşamba

İndirimli Alışveriş (Gratis, T-Shop, Migros)

Herkese merhaba,
Daha önceki alışverişlerde aldığım kozmetik ürünleri yorumlayamamışken yeni bir alışveriş yazısı yazıyorum:) Umarım bunları daha kısa sürede yorumlayabilirim
Gratis bayram indirimlerinden birkaç ürün aldım. Önce onları paylaşayım.

gratis alışveriş, gratis indirim, indirimli alışveriş, gratis bayram indirimleri, dalin, bebek şampuanı, baby shampoo, gillette venus, gillette traş bıçağı, gillette breeze, splat, splat blackwood, siyah diş macunu


 Gratis'de güzel indirimler vardı. Özellikle kozmetik bölümünde. Ancak o standları hızlıca geçtim. Asıl ihtiyacım olanlara yöneldim. Mesela Dalin bebek şampuanım bitmişti. Ben bu şampuanı pek çok amaçla kullanıyorum. Mesela makyaj fırçalarımı bununla yıkıyorum. Onun dışında bazı hassas kumaşlı giysilerimide (ipek gibi) bebek şampuanıyla yıkadığım oluyor. Fiyatı: 11TL
Gillette Venüs Breeze traş bıçağını birkaç blogger arkadaşın olumlu yorumları sebebiyle aldım. Fiyatı: 15TL
 
splat diş macunu, siyah diş macunu, splat blackwood,

Splat siyah diş macununu bayadır merak ediyordum. Hazır indirimdeyken denemek istedim. Hakkında güzel yorumlar okumuştum. Umarım bende memnun kalırım. Fiyatı: 15TL

alix avien maskara, alix avien mascara, alix avien sexy black, en uygun maskara, en iyi maskara,
Aldığım tek kozmetik ürünü Alix Avien markasının Sexy Black maskarası oldu. Daha önce iki defa alıp bitirdiğim çok sevdiğim bir üründür. T-Shop'dan %50 indirimle 13TL'ye aldım.

urban care argan oil shampoo, argan yağı şampuan, urban care şampuan, argan oil, argan yağlı şampuan, argan yağı
Yaklaşık iki senedir severek kullandığım şampuanım bitmek üzereydi, yeniledim. Blogumda en çok okunan yazılardan birisi bu ürünün yazısıdır. Merak edenler için şuraya linkini bırakıyorum. Urban Care Naturals markası yeni şampuanlar çıkarmış. Aslında onlarıda denemeyi istiyorum ama şimdilik bildiğimden şaşmayayım dedim. Deneme boylarını bulursam belki onlardan alabilirim.

olivos keçi sürü sabunu, keçi sütü sabunu, goat milk soap, olivos sabun, handmade soap
Son olarak Migros'dan el yapımı Olivos Keçi Sütü Sabunu aldım. Proteinli ve doğal nemlendirme özelliğinden bahsediliyor. Henüz ürünü kullanmaya başlamadım ancak keşke bu kadar yoğun kokulu olmasaymış. Bunun sebebi içindeki yoğun parfum içeriği. Doğal görünümlü, el yapımı olan bir ürüne neden bu kadar yoğun aroma kullanıldığı merak ettim. Yinede bakalım deneyeceğiz. Fiyatı: 7.5TL
Sonraki yazılarda görüşmek üzere ;)

 Facebook       Twitter      Instagram     Bloglovin'

2 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş. herhalde keçi kokusu ağır basıyor diye aroma kokusu eklemişlerdir :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...