20 Şubat 2017 Pazartesi

Denebunu Şubat Kutusu

denebunu kutu, denebunu, denebunucom, denebunu şubat kutusu, urun deneme, hearts box, box,
 
Merhaba,
Geçtiğimiz aylarda Instagram'da gezerken içinden deneme ürünleri çıkan şirin kutular gördüm. Denebunu'yu araştırdıktan sonra ocak ayında bende üye oldum. Bu ay ilk kutu elime ulaşmış oldu. Üye olurken ne tarz ürünler denemek isteyeceğinize dair bir anket dolduruyorsunuz. Ardından seçimlerinize göre ürün gönderiyorlar.
Bu ay bana hangi ürünler gelmiş bir bakalım:)

denebunu, nestle, carte dore puding, yves saint lorent parfume, black opium, black opium parfume, ysl parfum, sephora, indirim çeki, diyet ürünü, yulaj gevreği, kakolu puding

Nestle Lifita Yulaf gevreği, Carte Dor Kakaolu Puding ve Yves Saint Laurent Black Opium parfüm testeri. Ayrıca Sehpora' da aynı parfüm alışverişinde kullanılabilen %10 indirim çeki, Demirören AVM'de yer alan bazı mağazalarda geçerli indirim çekleri çıktı. 
Tek kozmetik ürün parfüm olduğu için onu hemen yorumlamak istiyorum. 

yves saint lorent parfume, ysl parfum, ysl parfume, black opium, ysl parfume,

Oldukça minik bir tester. Haftasonu dışarı çıkarken sıkıp yarıladım:) Ben pek kolay parfüm beğenen bir tip değilim. Ancak bu parfümü beğendim. Etkileyici bir koku. Orjinal boyu 450-500TL civarında. 
Şimdilik benden bu kadar. Bunan sonra her ay gelen kutuları sizinlede paylaşacağım. Bir sonraki kutuda bakalım neler çıkacak. Bekleyip göreceğiz;)

 Facebook     Twitter     Instagram

4 yorum:

  1. Aaa parfümü merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler birbirinden farklıdır tabi ama bir denemelisin:)

      Sil
  2. Neye göre geliyor mesela işaretlemede neler fark ettiriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doldurduğunuz ankette seçimlerinize, ilgilendiğiniz ürünlere göre gönderim yapıyorlar.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...