12 Şubat 2017 Pazar

İndirimli Giyim ve Takı Alışverişi

Merhaba,
 Yine bir indirim dönemi geldi geçti. Sizler istediğiniz gibi faydalanabildiniz mi bilmiyorum ama ben zaten çok fazla giyim alışverişi yapmayı planlamıyordum. Bakmayı düşündüğüm bir kaç yer vardı ancak indirimlerin ilk günlerinde önce hava şartlarının elverişsizliği, sonra da benim bir türlü fırsat bulupta AVM'lere gidememem sebebiyle bu dönemi böyle kapatmış oldum. Sadece geçenlerde birkaç yere gidebildim. Zara, Bershka gibi markalarda herşey talan edilmişti. Yinede günlük hayatta kullanılabilecek ve çok uygun fiyata buduğum bir kaç parça ürünü sizinle paylaşmak istedim.
 
oduncu gömlek,, siyah beyaz douncu gömlek, koton gömlek, shirt, kırmızı kazak, yarım boy kazak, indirimli kış alışverişi, koton kazak, koton gömlek, red knitt

Koton'da baya ciddi indirimler vardı. Bende günlük kıyafetler almak niyetiyle biraz bakındım. Bu sezon özellikle kırmızı oduncu gömlekleri baya trend oldu. Bende siyah beyaz renkleri çok sevdiğimden tercihimi öyle yaptım. Yanındaki balıkçı yaka kırmızı yarım boy kazak ise giydiğimde çok yakıştı. Onuda almadan geçemedim. İkisinin de fiyatı 20TL'ydi

 
hırka koton, koton hırka, pembe hırka, cardigans, pink cardigan,

Rose gold düğme detaylı bu hırkayı indirim döneminden önce almıştım. Ara sıra giydiğim romantik tarz gömleklerle kombinlerim diye düşündüm. Fiyatı 30TL

accessorize alışveriş, accessorize takı, bilekilk, kalp kolye, heart neckle, takı, indirimli takı,

Gelelim benim bitmek bilmez takı merakımın bir sonucu olan takı alışverişine :) Accessorize çok sevdiğim bir marka. Sadece takıları değil, defterleri kalemlerine de bayıyılıyorum. Her indirimde illaki alacak birşeyler bulurum. Bu seferde çiçekli bileklik ve kalp şeklinde uzun bir kolye aldım. İkisinide %70 indirimle 13.5 TL'ye benimle gelmiş oldu.


Migros'da rastladığım bu çok sevimli teneke kutuyuda paylaşmak istedim. İçine kozmetik doldurdum hoş dursun diye;) Neyle dolduracağıma henüz karar vermiş değilim. Bundan güzel bir oje kutusu da olur. Veya ıvır zıvır ne varsa atabilirsinizde. Fiyatı 8,90'dı.


Evden dışarı çıkmasak evde bizi bulan kampanyalarda var. Yves Rocher'in kart sahiplerine gönderdiği bu alışveriş daveti gibi:) Her 70 TL'lik alışverişe 50 TL ödeyin diyor. Ayrıca yanında 54.90TL'lik orjinal boy üründe bedavaymış. Ben meraklı olduğumdan sitesinden baktım bu fiyata hangi ürün var diye. Maskaralar bu fiyattan satılıyordu. Yani muhtemelen maskara hediye ediyorlar. Önümüz Sevgililer Günü malum, aklımızda bulunsun;) 

 Facebook     Twitter     Instagram

4 yorum:

  1. Koton nasıl nasıl tatlıydı bu sezon indirimleriyle :))) Hepsini güle güle kullan :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, güzel parçalar yakaladım:) Çok teşekkürler canım :**

      Sil
  2. güle güle kullan pembe hırka çok zarif...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...