27 Mayıs 2017 Cumartesi

Alışveriş - Geox Spor Ayakkabı

geox ayakkabı, geox shoes, spor ayakkabı, geox spor ayakkabı, beta ayakkabı, rahat spor ayakkabı, hava alan ayakkabı,
Herkese merhaba,
Geçtiğimiz günlerde Beta'dan ayakkabı alışverişi yaptım. Bir süredir aklımdaydı spor ayakkabı almak. Model konusunda kararsız kalmıştım. Ta ki bu ayakkabıyı görene kadar;)
Son dönemde beyaz spor ayakkabılar çok moda oldu. Hoş duruyor olsa da çabuk kirlendikleri için onlardan almayı tercih etmedim. Geox markasının geçen yaz sandaletini almıştım. Merak edenler şuradan bakabilir. Geox bir İtalyan markası. Ürünleri hem kaliteli hem de çok rahat. Bende spor ayakkabı alırsam yine bu markadan bakarım diye aklıma koymuştum. Güzel bir model arıyordum. Arada bir Beta'nın sitesine bakıyordum. Sonunda bu modeli buldum.

Lacivert ve gri iki rengi vardı. Bence lacivertte çok hoş duruyor. Ancak gri rengi kombinlemek daha kolay olacağı için onu tercih ettim. Hem çok hafif hem de rahat, delikli tabanı sayesinde hava alabilen bir ayakkabı. Uzun uzun anlatmayayım. Rahat ayakkabı arayışında olanlar varsa tavsiye ederim.
 Fiyatı: 315 TL. İndirimle 250 TL'ye aldım.

   Facebook     Twitter     Instagram

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...