19 Haziran 2017 Pazartesi

İndirimli Kozmetik Alışverişi

gratis, gratis indirimi, sleek i divine eyeshadows, sleek sunset far paleti, sleek sunset, gosh powder, powder, transaran powder, transparan pudra, ruj fırçası, lipstick brush, nivea makyaj temizleme mendilleri,
Selamlar,
Bayram indirimlerinde biraz kapsamlı bir alışveriş yaptım. Daha önce bir liste yapmıştım kendime. Böylece daha ihtiyaç odaklı ve bilinçli bir alışveriş yapmış oldum. Neyi nerden kaça almışım hemen paylaşayım ;)
İlk olarak Gratis'den aldıklarımla başlayalım. Sleek far paleti Sunset, Gosh transparan pudra, Nivea makyaj temizleme mendilleri ve Eklips ruj fırçası.
 Fiyatlar:
Sunset far paleti 31
Gosh Pudra 26,90
Nivea Mendiller 8,5
Ruj Fırçası 2,5

max factor lipstick, nude lipstick, max factor ruj, curl addict mascara, max factor rimel, max factor maskara, max factor foundation, lasting performance foundation, nude ruj,
T-Shop'dan aldıklarım ise yenilenen ambalajıyla MaX Factor Lasting Performance fondöten, Curl Addict maskara, Nude ruj ve Golden Rose dudak kalemi No:10
Fiyatlar
Fondoten 28,45
Maskara 22,45
Ruj 22,45
D. Kalemi 10TL

makyaj fırçası, ecotools makeup brush, ecotools, vegan makeup brush, vegan makeup, new makeup, brush, yeni makyaj fırçası, concealer brush, duo brush
İndirimler başlamadan önce birkaç parça alışveriş yapmıştım.
Ecotools makyaj fırçalarını ne kadar sevdiğimi hep söylüyorum. Yeni çıkan ürünlerini görünce denemek istedim. Büyük olan fırçayla sivilce izlerini kapatmakta, diğeriyle ise göz altına kapatıcı uygulamada kullanacağım.
Fiyatı: 24,90
artnet karıştırma fırçası, makyaj fırçası, far karıştırma fırçası, uygun fiyatlı makyaj fırçası, artnet fırça, makyaj fırçası, ucuz makyaj fırçası, makeup brush, blending brush
Artnet'in çok övülen karıştırma fırçasını bulunca sepete attım. Zaten halihazırda bir tane karıştırma fırçam vardı. Oda The Balm'ın ve oldukça eskidiği için deforme olmuştu. Böylece koleksiyona güzel bir parça eklemiş oldum. Tabi beğenecekmiyim kullanarak göreceğiz.
Fiyatı 12,40

palmolive sabun, palmolive hindistan cevizi sabunu, coconut soap, coconut, hindistancevizi sabunu, cilt yenileyici sabun,
Bu sabun alışverişin son parçası oluyor. Hindistan cevizi öyle bir popüler olduki önünü alabilen yok. Bende vücut sabunu için bunu almayı tercih ettim.
Fiyatı: 4,5 TL

  Facebook     Twitter     Instagram

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...