4 Ekim 2017 Çarşamba

Bakım Alışverişi

 Merhaba,
Geçtiğimiz günlerde yaptığım alışverişi toplu olarak paylaşmak istedim. Ürünlerin bazılarını kullanmaya başladığım için ilk izlenimlerimide paylaşacağım.
 
Watsons, Revox, Nuxe, Selesta, Saç Bakımı, Neutrogena, Tonik, akneli cilt, akne sabunu, Sivilce Sabunu, saç uzatan şampuan, saç dökülmesi şampuan, vücut kesesi, sivilce sabunu, doğal sabun, sivilce tonik,


 Önce Watsons'dan yaptığım alışverişle başlayayım. Ürünlerden de belli olacağı gibi bir süredir canımı sıkan iki problem var. Biri saç dökülmesi, diğeri ise sivilce sorunu. Saç dökülmesi için habire şampuan değiştiriyorum. Dökülme sorunu ve saç uzatmada iyi olduğu söylenen Revox şampuanı denemek istedim. İki kez kullandım. Önemli bir konu olduğu için hemen yorumlamak istemiyorum. Bir süre kullandıktan sonra sizinle paylaşacağım.
 Sivilce sorunu için kullanmakta olduğum sabun ve temizleme jelleri var ancak içeriğinde alkol ve salisilik asit içeren bir ürünüm yoktu. Her ne kadar bu tarz içerikleri kullanmaktan çekinsemde sivilce sorunu canımı hayli sıktığı için bir denemek istedim. Neutrogena arındırıcı toniği bu sebeple aldım. Selesta Life markasının akne karşıtı sabunu ise rafta dururken dikkatimi çekti. İçeriğinde yeşil çay ve zeytinyağı mevcut. Yine doğal ürünlerden vazgeçemiyorum. Son olarak floş ipliğinden banyo kesesi aldım. Üzerinde doğal peeling malzemesi olduğu yazıyor. Bakalım deneyeceğiz.

loreal, elseve mucizevi saç kremi, saç kremi, elseve saç kremi, hair care, hair cream, besleyici saç kremi, elseve,
Loreal Elseve Mucizevi Yağ saç kremini saçlarıma faydası olabilir düşüncesiyle aldım. Okuduğum pek çok yorumda olumlu etkilerinden bahsediliyordu. Merakla deneyeceğim.

nuxe, nuxe kuru yağ, nuxe huile prodigieuse, besleyici yağ, yüz yağı, saç sağı, vücut yağı, doğal yağ, nuxe oil,
 Ve son olarak uzun zamandır alsam mı almasam mı diye düşünüp kararsız kaldığım Nuxe Huile Prodigieuse kuru yağını nihayet aldım. Yüzümde kurtulamadığım sivilceler var evet ama bir yandan da yanak ve alın bölgem oldukça kuru. O sebeple hem kuru bölgelere hem de saçlarımda veya vücudumda kullanabilirim düşüncesiyle aldım. Kullanmaya başladım bile. Yorumlamak için henüz erken ancak ilk izlenimlerim ciltte güzel bir his bırakması ve hoş kokusu dikkati çekiyor. Yüzümü dinlendirdiğim için bir süredir ten makyajı yapmıyorum. Ancak fondötenle karıştırıldığında nasıl bir sonuç verecek merak ediyorum. İlk makyajımda mutlaka deneyeceğim.
 
  Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...