5 Aralık 2017 Salı

Bioderma Sebium H2o Makyaj Temizleme Suyu ve Jeli

bioderma sebium, bioderma, bioderma sebium makeup clean, makeup clean, makyaj temizleme suyu, miceller, miseler su, bioderma h2o, sebium, yagli cilt temizliği,
Merhaba,
Bugün size çok övülen bir markanın iki ürününden bahsedeceğim. Bioderma cilt temizliği ve bakımıyla ilgili ürünleriyle oldukça sevilen bir marka. Özellikle makyaj temizleme suyu oldukça ilgi görüyor. Bende merakıma engel olamadım ve internet üzerinden bu iki ürünü almış oldum. 
İkisinide bir süredir kullanıyorum. Şimdi yorumlarımı her zamanki gibi objektif bir şekilde paylaşacağım.
Öncelikle makyaj temizleme suyundan başlayayım. Bir süredir sivilce sorunu yaşadığım için markanın Sebium karma/yağlı cilt tipine uygun olan seriyi almayı tercih ettim.

bioderma sebium, bioderma, bioderma sebium makeup clean, makeup clean, makyaj temizleme suyu, miceller, miseler su, bioderma h2o, sebium, yagli cilt temizliği,

Pamuk yardımıyla cildimi makyajdan gayet güzel arındıran bir ürün oldu. Hassas cilde sahip olmama rağmen iritasyon, kızarıklık, alerji vb. olumsuz etkisini görmedim. Bu ürün göz makyajının temizliğinde de kullanılabiliyor. Ancak suya dayanıklı maskaralarda veya göz kalemlerinde yeterli verimi aldığımı söyleyemem. O tarz ürünlerde daha çok çift bazlı göz makyajı çıkarıcı ürünler kullanmak daha mantıklı olacaktır. Ama onun haricinde normal makyaj ürünleriyle yapılan bir makyajı güzelce temizleyebiliyor. Peki gelelim fiyatına...


İşte burda biraz düşünmek lazım. Ben iki ürünü birlikte Dermoeczanem sitesinden kargo dahil 80 TL gibi bir fiyata aldım. Genelde ikili olarak satıldıkları için fiyatlar bu civarda oluyor. Ürünler 500ml olduğundan kolay bitmiyorlar. Bunuda hesaba katıyorum. Eğer bu civarda bir ücret ödemek maddi olarak sorun olmayacaksa bu ürünü almanızda sıkıntı olmaz. Ancak kendi fikrim daha önce kullandığım makyaj temizleyici ürünlerden çok da bir fark göremedim açıkcası. Bu sebeple illa koşa koşa gidip almaya gerek yok diyorum. Bittiğinde bir daha bu büyük boyu almak yerine 250ml olanı veya daha uygun fiyatlı bir ürünü almayı tercih edebilirim.

bioderma sebium jel, temizleme jeli, sebium gel, bioderma temizleme jeli, yagli cilt temizleme,
Bioderma Sebium temizleme jeli karma/yağlı cilt tipine uygun, yağlanmayı önleyen bir yapıya sahip. Bu ürünü bir kaç ay boyunca sabah akşam olmak üzere kullandım. Nerdeyse yarısına kadar bitirdim. Düzenli kullanımda 6 ay civarı bir sürede bitecek bir ürün diye tahmin ediyorum. Zaten kullanım süresi 9 ay. 
Ürünü nemli cildinize bir iki pompa kadar sıkıp uyguluyorsunuz. Hafifçe köpürdükten sonra suyla temizleniyor. Cildimde çok hafif bir kuruluk yaptı diyebilirim. Zaten benim yanak ve alnım oldukça kurudur. Ancak burun ve çene bölgem yağlı olduğu için o kısımlarda aşırı bir kuruluğa sebep olmadı. Yinede ne olursa olsun cildi her zaman temizledikten sonra nemlendirmek gerektiği için bende her temizleme işlemi sonrası yağ içermeyen kremlerle cildimi nemlendirmeye dikkat ediyorum. 
 Gayet güzel bir his bırakıyor. Cildinizi arınmış hissediyorsunuz. Bu ürünle birlikte haftada bir maske veya peeling yapma imkanınız olursa gerçekten cildi temiz ve duru bir hale getirmeniz mümkün olacaktır. Ürün sivilce çıkmasını engellemiyor. Onu söyleyeyim. Sivilce oluşumuna sebep olan herneyse onu halletmek lazım. Ancak karma ve yağlı cilt tipinde olanlara çok rahat tavsiye edebileceğim bir ürün. Bittiğinde yeniden almayı düşünürüm.

  Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. biodermanın makyaj temizleme suyunu uzun zamandır severek kullanıyorum fakat diğer ürünü hiç denememiştim küçük bir tester denemiştim yalnızca ama sizin yazdıklarınızdan sonra bir şans vereceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü az da olsa kullanmışsınız. Temizlemesinden memnun kaldığım bir ürün. Umarım sizde memnun kalırsınız:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...