24 Aralık 2017 Pazar

2017'nin Favori Makyaj Ürünleri


Merhaba,
2017 yılını tamamlarken her sene olduğu gibi o yıl içinde alıp beğendiğim ve favori ürünlerim arasına giren kozmetikleri bir araya getirdim. 
Bakalım neler varmış;)
gosh powder, transparan pudra, powder, wet n wild primer, max factor fondoten, lasting performance, max factor fondoten,
 Öncelikle bu sene çok fazla kozmetik ürünü almak istemedim. Daha çok bakım ve cilt temizliğine odaklandım. Bir ürün alacaksam ihtiyacım olanları tercih ettim. Kullanmayı merak ettiğim ürünlerden biri Gosh'ın transparan pudrasıydı. Bir diğeri de Wet N Wild'ın makyaj bazı. Pudranın yazısı yakında  ancak üründen çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. Transparan olduğu için yüzünüzde o pudralı görüntüyü asla vermiyor. Böylece fondötenden de daha iyi verim alabiliyorsunuz. Wet N Wild primer ise her makyajda kullandığım bence ten makyajının daha iyi görünmesini sağlayan bir ürün. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.
Fondöten demişken hala favorim vazgeçemediğim Max Factor Lasting Performance'den bahsedeyim. Açıkcası çok fazla fondöten değiştirebilen biri değilim. Denediklerim oldu ama bu konuda pek bildiğimden şaşmak istemiyorum. Bu sene marka ürünün ambalajını yenilemiş. Bunu fırsat bilerek bende tavsiye ediyorum. Gerçekten orta ve üstü kapatıcılıkta, doğal görünüm veren çok iyi bir fondöten. Çok eskiden yazını yazmıştım blogda ama güncelleyerek yeniden yazmayı düşünüyorum.
Maybelline'nin Master camo kamuflaj paleti aldığımdan beri elimden düşmedi. Özellikle sivilce sorunu yüzünden hem onları kapatmakta hem de göz altı kapatıcısı olarakta imdadıma yetişti kendisi. Severek kullanıyorum. Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

mac ruj, mac lipstick, mac mehr, mac out for passion, mac ruj, mac favori ruj, flormar dudak kalemi, lancome hypnose mascara, hypnose maskara,
Bu sene aldığım maskaralardan memnun kaldığım bir yıl olmadı açıkcası. Ancak Lancome parfüm setinden çıkan Hypnose maskaradan oldukça memnun kaldım. Mini boy olmasına rağmen beni baya idare etti. Kirpikleri tek tek ayırması ve birbirine yapıştırmaması sebebiyle favorim oldu. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Gelelim dudak ürünlerine...
Bu sene MAC Cosmetics'in iki rujuyla tanıştım. Mehr ve Out For Passion. İkisini de severek kullanıyorum. Kalıcılıkları muhteşem diyemem. Normal bir ruj kadar idare ediyorlar. Ancak renkleri efsane. Bir sonraki yazıda tüm detayları size aktaracağım;)
Flormar'ın 229 no'lu dudak kalemi bu sene aldığımdan beri en çok kullandığım dudak ürünlerinden biri oldu. Tek başına uygulayıp çıkabiliyorsunuz. Yada rujdan önce kullanıp rujun kalıcılığını arttırabilirsiniz. Her türlü favorimdir kendisi:)
Son olarak Loreal Super Liner eyeliner dan bahsedeyim. İnce uçlu oluşu sayesinde eyeliner sürmeyi kolaylaştırıyor. Oldukça kalıcı ve bulaşmayan bir ürün. Severek kullandım. Diğer yorumlarıma buradan ulaşabilirsiniz.
...
Bu sene çoğunlukla cilt bakımına daha fazla önem verdiğim bir seneydi. O sebeple çok fazla kozmetik ürün paylaşamadım. Ancak tümü kendim aldığım ürünlerdi. Parasını ödeyerek aldığım için fiyat/performans açısından değer mi değmez mi diye düşünüp hepsini objektif olarak yorumladım.
Hepinize 2018'in güzellikler getirmesini diliyorum. Umarım 2017'de yaşanan tüm olumsuzlukları unutturacak, dolu dolu ve keyifli bir yıl olur hepimiz için.

 Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...