12 Ocak 2018 Cuma

MAC Rujlar - Mehr ve Out For Passion

mac ruj, mac lipstick, mac mehr, mac out for passion, mac rujlar, mac cosmetics
 2018'in ilk blog yazısından merhaba,
 Her ne kadar bloglar artık eskisi kadar okunmuyor, yorum gelmiyor bütün ilgi tamamen sosyal medya hesaplarına kaymış olsa da hala nasıl yazma hevesi buluyorum bilemesem de daha kalıcı olduğunu düşündüğüm için ürün yorumlarını sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.

   Bu iki ruju Mac'in bir kampanyasından almıştım. Sitesinde bir ruj alımına onların seçtiği bir ruj hediye olarak veriliyordu. Bende mağazada denemeden sadece internette okuduğum yorumlar ve fotoğraflardan yola çıkarak Mehr ruju almaya karar verdim.
mac ruj, mac lipstick,  mac mehr, mac rujlar, mac cosmetics
Mehr pembe/gül kurusu renginde, soğuk alt tonlu bir ruj. Mat yapısıyla günlük kullanıma uygun. Sürümü yumuşak, güzel uygulanıyor. Denemeden almama rağmen renginden memnum kaldım. Beyaz tenli olanlara yakışacak, daha koyu tonlu ciltlerde ise daha nude durabilecek bir tonu var. Kalıcılığına gelecek olursak normal diyebilirim. Altına dudak kalemi uygulamama rağmen kalıcılıkta sıradan bir rujdan pek farkı yoktu.Yeme içme sonrasında tazelemeniz gerekir. Açıkcası bu fiyata biraz daha kalıcı olacağını düşünmüştüm. Sanki pahalı olunca kalıcı olacakmış gibi...
Sonuç olarak güzel tonu olan bir ruj. Ama mat rujlarla arası olmayanların memnun olacağı bir ruj değil. Kuru yapıda dudaklarda da çok iyi durmuyor. Peeling uygulandıktan sonra kullanmakta fayda var. Ben bu matlığı kırmak için üstüne çok az lipgloss uyguluyorum. Daha canlı duruyor. İlla alın diyemem, muadil rujlara da bakabilirsiniz. Fakat ambalajına diyecek söz bulamıyorum. Gayet sağlam ve çok zarif bir ambalajı olduğunu söyleyeyim. 
Fiyatı: 69 TL
mac ruj, mac lipstick,  mac out for passion, mac rujlar, mac cosmetics
Gelelim hediye ruja. Out for passion hafif yapıda bir ruj. Kremsi ve parlak yapısı, renginin hoşluğu sayesinde dudakta çok tatlı bir duruşu var. Şahsen bu ruju da çok sevdim :) Renk olarak bahara yaza daha uygun. İsterseniz aynı tonda bir rujun üstüne lipgloss gibide uygulayabilirsiniz.
 Renkleri aşağıda görebilirsiniz. Üstte Out for passion altta ise Mehr. Bir sonraki yazının konusu indirimli alışverişler olacak, görüşmek üzere ;)
 

  Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...