5 Ağustos 2018 Pazar

İndirimli Giyim Alışverişi

 Merhaba,
Bu sene yaz mevsimi İstanbul'da bol yağmurlu, şimşekli ve tropik iklim gibi yaşandığından çok fazla yazlık kıyafetlere geçemedik. Ayrıca indirim döneminde olmamıza rağmen pek alışverişe çıkma şansım olmadı. Yinede fırsat bulduğumda indirimlerden faydalanmaya çalıştım. Peki neler bulmuşum birlikte bakalım.

forever new, forever new shirt, forever new indirim, forever new sale, forever new gömlek, işlemeli gömlek,
 
Öncelikle çok sevdiğim bir marka olan Forever New'da gözüme kestirip pusuya yattığım bu gömleği indirime girince online olarak aldım. Böylece genelde mağazadan alışveriş yaptığım markanın online alışveriş tecrübesini de yaşamış oldum. Gayet memnun kaldım. İki gün gibi kısa bir sürede adresime ulaştırıldı. 

 Gömleğin kumaşı %100 pamuk, ön ve kol kısmında çiçekli işlemeleri var. Etek kısmı fırfırlı ve arkadan düğmeli bir model. Yazın çok rahat ve severek giyeceğim bir gömlek.
Fiyatı: 112 TL

hm gömlek, hm, hm shirt, hm mavi gömlek, hm sale, hm indirim, hm blue shirt,
Bir başka gün ise HM'de bu açık mavi gömleği aldım. Bol kesim bir gömlek. Genelde pek tercih ettiğim bir kesim değildir ancak çok büyük durmadığı için almak istedim. 
Fiyatı: 50 TL
 
mavi jeans etek, mavi jeans skirt, mavi jeans, mavi jeans uzun etek, mavi jeans indirim, etek, shirt, denim etek, uzun etek, uzun denim etek, uzun kot etek, kot etek,

Aynı gün Mavi Jeans'de bu kot görünümlü aslında kumaş olan eteği aldım. Boyu o kadar uzun ki buraya sığdıramadım. 1.80 boyunda olanlara göre kesilmiş heralde. Alıp boyunu kendim hallederim dedim. Bu tarz üç parçalı etekleri sevdiğim için uğraşmayı göze aldım. 
Fiyatı: 90 TL

tshirt, mavi jeans tshirt, mavi jeans indirim, tshirt sale,
Son olarak Boyner'de Mavi Jeans'in bu sempatik T-shirtünü buldum. 
Fiyatı: 15-20 TL civarıydı.
 Sonraki yazıda görüşmek üzere;)

  Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...