5 Eylül 2018 Çarşamba

Giyim ve Kozmetik Alışverişi

Herkese merhaba,
Yaz mevsimini bitirip sonbahara girdik. Yaz indirimlerinden yakaladığım son bir kaç parça oldu. Uzun süredir sadece alışveriş yazısı paylaşıyorum sizinle ama dönem olarak en çok alışveriş yaptığım zamana denk gelmişti. Bakalım indirim deryasından son anda neler yakalamışım? ;)

roman etek, romantik etek, tüllü etek, dantel etek, skirt, indirimli etek, abiye etek, abiye etek,
Öncelikle Roman mağazasında sezon başında çıktığında gözüm kalan ama indirime girmesini beklediğim eteği buldum. Bu tarz romantik parçaları sevdiğimi biliyorsunuzdur artık. Tül üstüne dantelli, yan taraflarında pullu işlemeleri olan eteği gayet iyi bir indirimle almış oldum. Güzel bir çift ayakkabıyla çok hoş duracağına inanıyorum. 
Fiyatı: 600 TL'den 270'e düşmüştü.

incili ayakkabı, derimod ayakkabı, altın rengi ayakkabı, indirimli ayakkabı, derimod abiye ayakkabı, abiye ayakkabı, simli ayakkabı,
Yine aynı gün Derimod mağazasına daha girmeden içerideki stand dan bana göz kırpan bu ayakkabıyı gördüm ve hedefe kitlenmiş ok gibi fırladım. Yakışınca almamak olmazdı. Ayakkabı burda pek belli olmasa da ışıl ışıl parlıyor. Topuk kısmında inciler dizilmiş. Tam özel günlerde giyilecek ayakkabı. Bunun da çok iyi bir indirimi vardı. 
Fiyatı: 280'den 100'TL'ye düşmüştü.

pelerin, forever new pelerin, işlemeli pelerin, abiye pelerin, abiye aksesuar, aksesuar, forever new indirim, abiye bolero
Gelelim benim çok sevdiğim marka olan Forever New'da bulduğum parçaya. Boyundan bağlamalı, beyaz işlemeli çok şık pelerin. Bunu görünce gece kıyafetlerinde kullanabileceğim güzel bir aksesuar olduğunu düşündüm. 
Fiyatı: 280'den 84'TL'ye inmişti.

denim gömlek, indirimli gömlek, kot gömlek

En son giyim alışverişi LCW'den oldu. Tam bir gömlek canavarı olduğumdan yarı fiyatına düşmüş bu denim gömleği görünce sonbaharda en çok giymeyi tercih ettiğim bu tarz gömlekler olduğundan almadan geçemedim. 
Fiyatı: 60'dan 30'TL'ye düşmüştü.
sexy pulp mascara, yves rocher maskara, mascara, yves rocher mascara,

Ve geldik kozmetik alışverişine. Aslında bu bir alışveriş değil hediye. Bir yakınım iyi bir maskara önermemi istemişti. Bende ona daha önce aldığımda çok memnun kaldığım Yves Rocher'in Sexy Pulp maskarasını tavsiye etmiştim. Şu an kullanmakta olduğum maskaradan memnun kalmadığımı, ürünler zamlanmadan (malum kur artışı) yine bu ürünü almayı düşündüğümü söylemiştim. Oda kendisine alırken bana da almış. Canım benim sağolsun. Umarım benim kadar memnun kalır.

 Bu maskarayı geçen hafta makyajımda kullandım. Görüldüğü gibi tombul fırçası var. Kirpikleri güzel kıvırıp tek tek ayırıyor. Ve birbirlerine yapıştırmıyor. Topaklanma asla yapmıyor. Zaten en çok bu özelliğini seviyorum. 

gençlik iksiri, gençlik kremi, gençlik serumu, yves rocher elixir jeunesse, serum, cilt serumu, yaşlanma karşıtı krem, yves rocher serum
 Yanında iki deneme boyu ürün verilmiş. Elixir Jeunesse Detox Etkili yaşlanma karşıtı krem ve serumu. Onarıcı ve sıkılaştırıcı etkisi varmış.
İndirim ve alışveriş faslının sonuna geldik. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere;)

  Facebook     Twitter     Instagram

1 yorum:

  1. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Başarılar diliyorum. Ben de sayfama bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...