15 Eylül 2018 Cumartesi

Absolute New York ICON Twilight Far Paleti

absolute new york palette, eyeshadow palette, absolute new york icon, icon palette, eyeshadow, icon eyeshadow palette,

Merhaba,
Bugün sevdiğim bir üründen bahsedeceğim. 
Absolute New York markasının ICON serisine ait olan Twiling far paleti. Bu serinin paletleriyle yapılan makyajları gördükten sonra almaya karar verdim. Mor ve bronz tonlarına olan merakım sebebiyle Twiling'i seçtim. Haydi yakından bakalım mı biraz? ;)

absolute new york palette, eyeshadow palette, absolute new york icon, icon palette, eyeshadow, icon eyeshadow palette, twilight eyeshadow

Gratis'de bu markanın pek çok far paleti bulunuyor. Sevdiğim tonları barındırdığı için bu paleti seçtim. Göz makyajında çoğunlukla kullandığım tonlar bunlar.

absolute new york palette, eyeshadow palette, absolute new york icon, icon palette, eyeshadow, icon eyeshadow palette, twilight eyeshadow
Toplam on iki renkten oluşan paletin tam boy aynası ve çift taraflı makyaj fırçası mevcut. Genelde bu tarz far paletlerinden çıkan fırçalar pek kullanışlı olmaz ancak ben bunun fırçasınıda sevdim. Gayet güzel iş çıkarıyor. 
Farlara gelecek olursak özellikle orta bölümdeki farlar favorim oldu. Pigmentasyonu ortadan bir tık yukarda. Fiyatına göre oldukça kullanışlı bir palet diyebilirim. Kalıcılığından bahsedecek olursak bence gayet iyi. Çok fazla tozutma yapmıyor. Sol başta yer alan beyaz ve sarı farlar pek kullanışlı olmasa da diğer farların güzelliği sebebiyle onu da görmezden geliyorum. Her mevsime uygun renkleri olduğundan elinizin altında durabilecek bir palet. 
 Aldığıma memnun olduğum bir ürün oldu. Bu tonları sevenlere öneririm;)
Sonraki yazıda görüşmek üzere...

  Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. ahh, renkleri çok hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. sanki bunların yapısı değişik gibi ufak olan çok tozutma yapıyor bence..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...