19 Şubat 2019 Salı

KIKO Milano Kozmetik Ürünleri

kiko milano, kiko cosmetics, kiko milano, kiko eyeshadow, kiko brush, kiko face base, face base, makeup brush, kiko unlimited double touch,
 Merhaba,
Bu yazıda KIKO Milano markasının dört ürününden bahsedeceğim. 
Yüz bazı, 4'lü far paleti, likit ruj ve karıştırma fırçası.

kiko milano, kiko cosmetics, kiko milano, kiko eyeshadow,

Color Fever 101 no'lu 4'lü far paleti. Göz makyajında en sevdiğim mor/mürdüm tonlarında bir palet. Yapısı, pigmentasyonu gayet güzel. Ben parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum.

 Işıltı veren yüz bazı ise hafif renkli bir ürün. Yüze uygulandıktan sonra cilt tonuyla bütünleşiyor.

kiko milano, kiko cosmetics, kiko milano, kiko eyeshadow, kiko brush, kiko face base, face base, makeup brush, kiko unlimited double touch,

Unlimited Double Touch 104 likit ruj ise çift taraflı. Uyguladıktan sonra anında sabitleniyor. Mat tona sahip ancak şeffaf tarafı uyguladığınızda gloss etkisi veriyor. Rujun rengi bir süre sonra birkaç ton koyulaşıyor. Orta koyulukta renklerden hoşlananlara tavsiye edebilirim. Şeffaf tarafını başka rujlarda da kullanıyorum. 

Son olarak karıştırma fırçasına gelelim. Crease bölgesi dediğimiz farı karıştırıp yaydığımız bölgede kullanılan bu fırçayı çok sevdim. Her makyajda kullanıyorum.

Markanın özellikle indirim dönemlerine denk gelirseniz mutlaka göz atın derim. Geçtiğimiz günlerde İstiklal Caddesi mağazasını gezdim. Son olarak ordan birkaç Insta story ile yazıya son veriyorum. Başka güzel ürünlerle görüşmek üzere...

   
Facebook     Twitter     Instagram

5 yorum:

  1. Oyy kimler gelmiş kimler <3 <3 Işıltı veren yüz bazına bakmam gerekecek (: güzel günlerde kullan canımcım :*

    YanıtlaSil
  2. şu far paletini almak istiyorum bende:)) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far paletinin hem yapısı hem renklerini çok sevdim. Çok teşekkürler canım:)

      Sil
  3. far paletinin fiyatı ne kadar acaba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...