24 Şubat 2019 Pazar

CeraVe Nemlendirici

Cerave, cerave el kremi, cerave nemlendirici, cerave krem,

Merhabalar,
Bugün İstanbul karlara bürünmüşken güzel bir nemlendiriciden bahsedeceğim. CeraVe ülkemize yeni gelen bir marka. Ancak yurtdışında kullanıp beğeneni çok olduğundan ismini gelmeden duymuştum.


Geçenlerde eczaneden cilt ve saç ürünleri alırken eczacıya içeriği temiz mümkünse kokusuz bir el kremi var mı diye sordum.  Bu ürünü önerdi. İsmini duymuş olduğumdan denemek istedim. 
Ve iyi ki almışım. Öncelikle hiç kokusu yok. Kokuya hassasiyeti olanlar düşünmeden alabilir. Ben el kremi diye almıştım ancak yüzde de kullanılabiliyormuş. Kullandım ve olumsuz bir etkisi olmadı. Karma cilt yapısına sahip olduğumdan yanaklarım kuru oluyor. O yüzden bu bölgede kullanıyorum. Kuru cilde sahip olanlar severek kullanabilir. 

Soğuk kış günlerinde elleri yumuşacık yapan bir krem. Çok memnun kaldım. Içeriğinde üç temel seramid ve hyatüronik asit içeriyor. Bittiğinde daha büyük bir boyunu almayı düşünüyorum.
Fiyatı: 20 TL - 48ml

1 yorum:

  1. Bu marka ülkemize geldiği için çok sevindim, ben de özellikle cilt nemlendiricilerini merak ediyordum ama el kremi de güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...