26 Şubat 2019 Salı

Michael Kors Wonderlust Kadın Parfumu


Michael kors wonderlust, wonderlust, kadin parfumu, michael kors woman parfume
 Herkese merhaba, Boyner'in Sevgililer Günü indirimlerinde yakalanmış çok güzel bir parfümle karşınızdayım. 

Michael kors wonderlust, wonderlust, kadin parfumu, michael kors woman parfume

Boyner'in indirimlerini gördüğümde gözlerime inanamadım. Bir çok güzel parfümde çok iyi indirimler vardı.
Normalde fiyatı 525'TL olan parfümü 210'TL gibi bir fiyata yakalamış oldum. 

boyner, michael kors, michael kors wonderlust parfum, wonderlust parfum, michael kors parfum,
Bu parfümü daha önce mağazada denemiştim. Sevdiğim tarzda hoş bir kokuya sahip. 
 Boyner ürünü kısa zamanda bana ulaştırdı. Boyner'in sitesinden yaptığım her alışverişten hep memnun kaldığımı yeri gelmişken belirteyim.

boyner, michael kors, michael kors wonderlust parfum, wonderlust parfum, michael kors parfum,
 Ve son olarak parfümün kutusunun içinde yer alan cümleyide sizinle paylaşmak istedim. Parfümün notalarından detaylarla yazıyı bitiriyorum. Sonraki yazıda görüşmek üzere. ;)
....
Oryantal çiçeksi gurmede lüks çiçeklerin harmanı baharatlı notalarla leziz bir şekilde karışmaktadır.

Üst Notalar: İtalyan Bergamot, Sicilya Mandarini, Badem Sütü, Pembe Biber
Orta Notalar: Yasemin, Karanfil ve Güneş Çiçeği
Dip Notalar: Kaşmir Ağacı, Benzoin Siyam, Sandal Ağacı Sri Lanka


   Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...