29 Haziran 2019 Cumartesi

İndirimli MAC ve Sephora Alışverişi

mac eyeshadow cranberry, mac cranberry, mac eyeshadow, mac goz farı, mac sale, mac indirimi,mac lipstick, mac ruj

Güzel bir yaz gününden herkese merhaba.
Anlaşıldığı üzere gayet keyifli bir alışveriş yazısı olacak. Bildiğiniz gibi haziran temmuz ayları indirim döneminin başladığı zamanlar oluyor. Ve bende ürünlere bakma niyetiyle Kanyon AVM'ye gittim. Çok güzel ürünler yakaladım.
Bakalım neler bulmuşum. ;)

mac sale, mac indirimi,mac lipstick, mac ruj, mac syrup, syrup lipstick
 Öncelikle daha indirimler başlar başlamaz sitesinden MAC'in rujlarına şöyle bir göz gezdirmiş, beğendiklerimi aklıma yazmıştım. Aslında siteden de alınabilir ancak rengini görmeden almak istemedim. Mağazada indirimli rujlara bakarken sitede beğenip merak ettiğim ruju gördüm. Rujun ismi 524 Syrup. Tahmin ettiğim gibi tam benim beğeneceğim tonlardaydı. Hemen bunu bir kenara ayırdım. 
Fiyatı: %50 indirimli 50 TL.

mac eyeshadow cranberry, mac cranberry, mac eyeshadow, mac goz farı, mac sale, mac indirimi,
 Tekli göz farlarına bakarken en dikkatimi çeken mürdüm tonlarında bu far oldu. Zaten bu benim en sevdiğim ve göz makyajında en çok tercih ettiğim tonlardan biridir. Bunu da rengine hayran kalarak almış oldum.
Fiyatı: %50 indirimli 50 TL

sephora, sephora indirimi, sephora sale, sale, indirim, sephora eyeshadow, sephora be chic eyeshadow, sephora goz farı, tekli goz farı, be chic, sephora nailpolish
 MAC'den sonra Sephora'ya girdim. İndirimli ürünleirn olduğu standlara baktım. Son anda ismi Be Chic olan bu göz farını buldum. Oje ise dayanamayıp sepetime atlayıverdi. 
Fiyatlar: Göz Farı 15 TL Oje 5 TL
Bu arada hem rujlar hem de farları denerken elimin üstü bir mini ressam paletine döndü:)
Olsun, indirimli alışveriş yapmanın keyfi bir başka oluyor. 
Sonraki yazılarda görüşmek üzere...

   Facebook     Twitter     Instagram

6 yorum:

  1. Aklımı instagramda paylaştığın ilk an çeldin ama bulamadım Antalya mac de :) Nasıl güzel bir renk o syrup acaba yakışır mı ki bana ; deliriciiim :))))) Güle güle kullan canım :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk Mac'in sitesinde bana yakışan tonlardan tahmin yürütüp beğenmiştim. Umarım sende bulursun ve deneme imkanın olur. Yorumun için çokkk teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. mac rujun rengi şahane güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanasın canım benim <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...