15 Haziran 2019 Cumartesi

Kozmetik Alışverişi

 Merhaba, 
Yine bir takım kozmetik alışverişleriyle karşınızdayım. Pek çok ürünü çok indirimli fiyatlarla aldım. Hem mağazadan hem de online siteden bakalım neler almışım. ;)

max factor brush, oval fırça seti, oval makyaj fırçası, max factor makyaj fırçası, max factor brush

Geçtiğimiz haftalarda Watsons'da bir kampanya vardı. 75 TL üzeri Max Factor alışverişi yapanlara oval makyaj fırçası seti hediye veriliyordu. Bende şu fırçalar hep aklımda olduğundan (yeni bir ürün çıkınca hediye gönderilen bloggerlardan da olmadığımdan) iki ürün alarak fırça seti hediyesini edinmiş oldum. Fırçalar muazzam diyebilirim. Zaten sırf fırçalar için böyle bir alışveriş yapmıştım. Bence kesinlikle değdi. Fırçaları fırsat bulursam tek tek yorumlarım.

max factor foundation, max factor fondoten, max factor kapatıcı, max factor face finity fondoten
Aldığım iki ürüne gelecek olursak... Öncelikle halihazırda kullandığım MaX Factor fondötenim bitmek üzere olduğundan bu sefer farklı bir fondotenini almak istedim. (Ne hikmetse) Her zaman kullandığımı değil de (Lasting Performance) Face Finity Beige 55 no lu fondötenini aldım. Düşündüğümden daha sarı tonlu çıktı. 
Kapatıcı özelliği baya iyi diyebilirim. O sebeple kapatmak istediğim bölgelerde kullanacağım. 

Kapatıcı ise tonu yapısı enfes bir ürün. Tek handikapı içinde inanılmaz az ürün olması. Yani yarısından fazlası boş, diğer dip kısmında ise mekanizma var. Kapatıcıyı beğendim ama azıcık miktar için tam fiyat ödemek akıl karı değil. Yarı fiyatı bile fazla diyebilirim.
Fondoten: 45TL
Kapatıcı: 37TL

max factor foundation, max factor fondoten, max factor foundation, max factor ageless elixir miracle fondoten, gratis indirim,
Aaaa yine mi fondöten dediğinizi duyar gibiyim ama bu alışverişin bir sebebi var. O da Gratis'in sitesinde bu fondötenlerin tanesinin 9.90 TL olması. Evet bende görünce inanamadım. İçimde bir şüpheyle sipariş vermiş olsamda eve gelen paketten bir teşhir ürünü, tester veya bozuk bir ürün çıkmadı. ( Hatta özellikle internetten ürün kodunu kontrol ettim son tüketim tarihi de geçmemişti.)

 Biri porcelain 30 diğeri Light İvory 40 nolu fondotenler. İlk izlenimlerimde gayet olumluydu. Kargodan ayrıca Eyüp Sabri Tuncel argan yağı şampuan testerı çıktı.

oje, nail polish, pastel nude bride, nude nailpolish, bride nailpolish, pastel bride, benri oje çıkarıcı, lush lash takma kirpik, tekli takma kirpik,
 Arada sırada yaptığım diğer ufak tefek alışverişlere gelelim. Pastel Nude Bride 751 ve Flormar tırnak cilası aldım. Benri'nin Karpuz kokulu asetonsuz oje temizleyicisi ve Lush Lash tekli takma kirpiklerini aldım.

silver nailpolish, gumus oje, pastel gumus oje, oje, nail polish,
 Bir başka gün ise Pastel'in bu gümüş renkli ojesini aldım.

pink nail polish, pembe oje, flormar oje
 Yine günlerden bir gün şu tatlı renge vuruldum. ''Haydi yaz geliyor, canlan biraz'' der gibi bakıyordu. Benimlesin dedim;)
Sonraki yazıya kadar keyifle kalın...
   Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...