7 Temmuz 2019 Pazar

Kozmela'dan Nuxe Cilt Bakım Seti Alışverişi

Merhaba, 
Bugün size ışık hızında elime ulaşan bir alışveriş hikayesi anlatacağım. :) 
Geçen günlerde Kozmela alışveriş sitesinde indirimli ürünlere bakarken bu seti gördüm. Nuxe markasının daha öncede bir kaç ürününü kullanmıştım. Bu setin fiyatı oldukça uygun olunca ürünleri denemek istedim. 




Setin içindekilere bakacak olursak Prodigieux duş yağı (100ml) ile yoğun nemlendirici krem (15ml) var. Ayrıca mini çantası da setin hediyesiydi. Fiyatı 17 TL. Kargo dahil 25 TL'ye ürünleri almış oldum.

Alışverişin bana ulaşmasıyla ilgili kısıma gelelim. Ürünleri 14:30 civarı sipariş verdim. Ertesi günü elime 12:30 gibi ulaştı. Bundan daha hızlı bir gönderim olabilir mi sanmıyorum. Gayet memnun kaldım. Bir de hediye olarak Loreal Nem Terapisi testerı göndermişler. Hem hesaplı hem de oldukça hızlı, müşteri memnuniyeti içeren bir alışveriş oldu. 

   Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...