29 Eylül 2019 Pazar

Kozmela ve Rossmann Alışverişi

 Merhaba,
Yine cici bici bir alışveriş yazısıyla geldim. Ancak bundan sonraki yazımda ürün yorumlarıyla devam edecek. Alışveriş yazılarını tamamlayıp memnun olduğum veya olmadığım ürün yazılarını paylaşacağım. Velhasıl gelelim aldıklarıma...

Kozmela sitesinde Caudalie Organik Üzüm Suyu ürününü indirimde görünce dayanamadım. Merak ettiğim ürünlerden biriydi. Cilt bakımında gözüme kestirdiğim bir kaç ürün vardı. Onları yavaş yavaş toparlayıp mümkünse cildime faydası olduğunu görmek dileğim;)

 Ürünle ilgili detayları üstte okuyabilirsiniz. İçeriğinde paraban, sülfat vb. içerikler yer almıyor. Ayrıca hayvanlar üstünde test yapmıyorlar.  Belli bir süre kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşacağım.
İndirimde 75ml'lik ürünü 25 TL gibi bir fiyata aldım. Kargo ücretiyle birlikte 33 TL'ye geldi. Ürün korunaklı bir şekilde paketlenmişti. Ve kargo gayet hızlı ulaştı.
Rossmann'dan aldıklarıma gelelim. Aldıklarımın hepsi For Your Beauty markasına ait. Normalde bile gayet uygun fiyatlı iken %50 indirimli dönemde çok daha ucuza almış oldum. 
Üsteki iki makyaj yardımcısı ürünü daha öncede kullanmıştım. İkili pudra pedlerini transparan pudra uygularken kullanacağım. Birini allık için kullanabilirim. Fiyatı 10 TL.
İkili saç tokalarıda uygun olduğundan alıverdim.
Gelelim benim çok sevdiğim bu ürüne. Daha önce iki kez daha aldığım ve çok memnun kaldığım mini makyaj süngerleri. Makyaj süngeri konusunda şunu belirtmek istiyorum. Bence hiçbir süngere uçuk fiyatlar vermek mantıklı değil. Şu ürünün fiyatı indirimli 10 TL. Göz çevresine veya göz kapağına kapatıcı uygularken gayet iyi iş çıkarıyor. Ürünleri emmiyor. Ayrıca ikili olduğu için önce birini, sonra diğerini kullanarak çok bozulmadan yada mikrobik duruma sebebiyet vermeden uzun süre elinizin altında oluyorlar. Rahatlıkla tavsiye edebilirim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...
Facebook     Twitter     Instagram

2 yorum:

  1. O mınnak sungerlere bayılıyordum bende ıyıkı almıssın sende seversın cunku, musmutlu kullan kuzum:*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...