25 Eylül 2019 Çarşamba

Kozmetik ve Bakım Alışverişi

  
Merhabalar,
Son zamanlarda yaptığım alışverişleri bloga ekleme fırsatım olmamıştı. Şimdi onları paylaşacağım. 
Bir kısmı indirim dönemlerinde aldığım ürünlerdi. Bakalım neler almışım.


revox biotin şampuan, revox şampuan, biotin şampuan, revox at kuyruğu şampuanı,

 Öncelikle Revox markasının Biotin Collagen içeren özel seri şampuanından başlayayım. Bu markanın daha önce normal şampuanını kullanmıştım. Güzel bir şampuandı. Bu sefer besleyici, onarıcı ve dolgunlaştırıcı etkileri olduğu söylenen bu yeni şampuanını denemek istedim. Bu yazıyı yazana kadar iki kez kullandım. Dolgunlaştırıcı etkisini anında gördüm diyebilirim. Şimdilik memnunum. Bu markanın ürünleri boş çıkmıyor diye düşünüyorum. Bittiğinde tüm etkilerini paylaşırım.
 Fiyatı: 35 TL (%50 indirimli)
shiffa home hindistan cevizi yağı, hindistan cevizi yağı, coconut oil,
Gelelim Shiffa Home'un Hindistan Cevizi Yağına...
Baştan bir durumu belirtmek isterim. Ürünü almadan önce açıp kontrol etmemiştim. Ancak eve gelince bir miktar canım sıkıldı. Zira ürünün ambalajı malesef plastik. Ve dışı plastik kokuyor. Yani doğal bir ürünü plastik bir kavanoza koymak mantıksız geliyor. Ayrıca fiyat olarakta düşük değildi. Hem maliyeti düşüren (zararlı) bir materyal kullanıyorsun hem de fiyatı yüksek tutuyorsun. Bu sebeple hevesim kaçtı diyebilirim. Neyse, yine de ziyan olmasın diye ürünü diş ve ağız bakımında kullanıyorum. Daha önce The Life Co markasının cam şişede olan ürününü kullandım. O tam olması gerektiği gibiydi. Bunu da yazık olmaması için kullanmaya devam edeceğim. Ama bir dahakine cam şişede olanı almayı tercih ederim.
Fiyatı: 30 TL
Makyajımı silerken özellikle yüzümde artık makyaj mendillerini kullanmıyorum ancak bazen özellikle göz makyajını yaparken bir hata yapmışsam bu mendiller çok pratik oluyor. Elimin altında bulunması için aldım. Eskiden hep Nivea'nın ürününü kullanıyordum. Ancak artan fiyatlar sebebiyle Bee Beauty markasının Micellar mendillerini almayı tercih ettim. Diğerlerine göre daha uygun fiyatlı. Gayette memnun kaldım.

 Yine hindistan cevizi kokulu bir ürüne geldik. Dove'un bu sabununu bittikçe alıyorum. Arada başka sabunlar kullandığım da oluyor ancak bunun kokusuna bayılıyorum. Bu arada sadece vücut için kullandığımı belirteyim. Yüz için değil.

Saç bakımım için Urban Care Naturals Argan Oil saç bakım yağını alıverdim. Ben bunu ürünü bir kaç sene evvel almış ve uzun süre kullanmıştım. Çok bereketli bir üründür. Saçlarımı yıkadıktan sonra bir kaç fıs elime sıkıp elde ısıttıktan sonra saçlarıma uyguluyorum.
Fiyatı 10 TL

 Ve son olarak biten eyelinerımın yerine Rimmel London dan Precise eyelinerını aldım. Bunu seçmemin sebebi fiyatının gayet uygun olmasıydı. Biliyorsunuz son zamanlarda kozmetikler aydan aya zamlanıyor. Daha önce kullandıklarım 40 - 50 TL'ye dayanmış. Ne gerek var dedim. Zaten Rimmel London ürünlerini severim. İnce keçe uçlu bu ürününü aldım. Aldığımdan beri kullanıyorum. Gayette memnunum.
Fiyatı 20 TL
 
Facebook     Twitter     Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...