20 Ekim 2012 Cumartesi

Kışa Hazırlık - Nemlendiriciler

neutrogena, rosense, beauty formulas, avon, diadermine, BBW, vücut losyonları, kremler

Bugün havanın kapalı olmasını fırsat bilip serin havaların vazgeçilmezi olan nemlendiriciler hakkında bir yazı eklemek istedim. Kullanmakta olduğum tüm vücut losyonları, el kremleri ve yüz kremimi bir araya getirdim.

Bath&Body Works - Rio Rumberry ve Bali Mango Vücut Losyonu - Kokuları hoş olduğu gibi nemlendirmesi gayet başarılı losyonlar. Vücuda sürer sürmez egzotik kokular etrafa yayılıyor. Shea butter, jojoba yağı ve E vitamini içeriyor. Çok memnunum. Yazısı şurada BBW Vücut Losyonları
Avon Care - Rich Moisture Family Cream - Sırf kokusuna bayıldığımdan birkaç kutu bitirdiğim krem. Yüz, el ve vücut kremi olduğu yazıyor ancak bence yüze sadece yüz kremi sürmekte fayda var diye düşünüyorum. Nemlendirmesi orta seviyede. Çok kuru ciltlere yeterli gelmeyebilir. Katı bir yapısı yok, losyon kıvamında sürümü kolay bir krem. Yarıya inmiş durumda şuan ancak diğer losyonları kullandığımdan geri kalan kısmı çok daha yavaş bitecek demektir.

Watsons Çilekli Vücut Losyonu - Çilekli olması sebebiyle alınmış bir ürün kendisi. Nemlendirmesinin çok az olduğunu söyleyebilirim.

Beauty Formulas - Kakao Yağlı Bakım Kremi - Hafif kakao kokusuyla dikkati çeken bir krem. Nemlendirmesi orta karar. El kremi olarak kullanıldığında güzelce yumuşatıyor. Yazısı şurada mevcut Kakao Yağlı Krem

Neutrogena-El ve Tırnak Bakım Kremi -  İyiki aldım dediğim bir krem oldu. Az miktarda ürünü sürdükten sonra tırnak etleri saniyede yumuşuyor ve ondan sonra istediğiniz gibi şekil vermenize olanak sağlıyor. Nerdeyse hergün kullandığım bir krem bu ve çok memnunum. Bitince yenisini almayı düşünüyorum (şimdiden yarısı bitti bile). Yazısı için El ve Tırnak Kremi

Diadermine Yüz Kremi Bu kremi Gratis'de kampanyası varken almıştım. Yüzümde yanak ve alın bölgesi kuru o yüzden sadece bu bölgelerde kullandım. Kokusu hoş, güzel nemlendiren bir krem, memnunum diyebilirim. Yakında bloga bu kremin bir yazısını eklemeyi düşünüyorum.

Rosense Gül Kremi - Çok aşırı kuru ciltler için uygun bir krem. Yapısı yoğun olduğu için kışa sakladığımdan henüz kullanmadım. Ama diğer Rosense ürünlerinden (gülsuyu ve temizleme sütü) memnun olduğumdan onunda güzel bir ürün olduğunu tahmin ediyorum.
Benim halihazırda kullandığım nemlendiriciler bunlardı. Eğer tavsiyeleriniz varsa yorumlarınızı beklerim.
:)

2 yorum:

  1. rosense gul kremımı :SS resımde yok goremedım canımm hangısı o

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...